Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter fortsatt febrilsk etter et etternavn. Fornavnet skal være Balrond, som vil være en Battlemage... Mirdains navn skal være satt sammen av virkelige ord, som "Leaflord" eller "Starbreaker". Har fortsatt ingen ideer.

 

Dragoneater :lol:

 

Nå har jeg det: Noobpwner B)

særlig :p Noobpwner kommer til å gjøre rollespillerne galne :p

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst til å kjøpe dette i løpet av uken men to ting jeg reagerte på.

 

Har sett på et par up to date gameplay videoer.

Får man virkelig ikke se pilen når man skyter med bue? Det tar jo bort det meste av rushet av å skyte :p

 

og så syntes jeg terrenget var veldig flatt og uinteressant, holder det seg sånn :)

 

Eller så ser Darkfall helt sykt ut gameplay messig hvis serverne holder

Lenke til kommentar

Nei gutter og jenter hvis det finnes noen, holder meg til AoC foreløpig selv om jeg begynner å bli dørgende lei av MMO'er, blir vell Mortal Online som neste MMO som skal utforskes ifra min side. Hvis Darkfall blir et sinnsykt nice spill som omfavner alle deres våte drømmer, og kanskje mine så får dere jaggu få meg til å kjøpe det :p

Lenke til kommentar
Syntes det er påtide med en ny server, liker ikke que :p

 

Angående piler som du skyter, kan ikke huske å ha sett noe når jeg skyter dem... Men mener å ha sett dem når det er noen som skyter etter meg..

 

Mmh, bare se ett par up-to-date vids hvor pilen virkelig setter seg fast der du traff. Den treffer nøyaktig hvor du siktet (eller hadde flaks og traff). Mener å huske at pil og bue systemet er veldig mount & blade aktig, hvis du har prøvd det.

Mener også at du kan se pilen som en svart strek (-) som beveger seg fortere enn du kan se den. Men hvis den skyter forbi noen så ser de den helt sikkert.

Jeg vil være en mirdain battle arhcer <(^_^)>. Jeg vil kalle meg Legokloss UbRpWn ;D Nesten sånn rp-navn ^^

Lenke til kommentar

Prøvde et par bueskudd, man ser pila når den daler nedover mot fienden. Man ser da at den treffer, etter min mening, ingenting å klage på.

 

Det som derimot er interfacen, utrolig rotete og knotete på starten, men man blir vel vant med det. Bare vær beredt på endel problemer på starten.

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål til dere som spiller Darkfalll. Om jeg er så heldig å få kjøpt spillet, så patchet det må jeg vente i laaang kø? eller er det 5 minutter? Har lurket litt på forumene og er litt skremt av speedhack rapportene. Hvordan opplever dere dette? Når er butikken åpen som regel? :)

Lenke til kommentar

Har ikke vært kø for min del. Det handler om hvor man "binder" seg. Har man "bindet" seg ved en guild by f.eks så vil man ikke bli belastet av kø systemet. Er man bundet ved start byene og det er som idag, kommer flere tusen nye folk inn i spillet så vil det naturlig nok bli kø for de.

 

Har ikke sett noen som har speedhacket, men vet at det forekommer. I dag "banned" de dog endel folk som har gjort det i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...