Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Lykke til!

Selv så ble jeg og to medlemmer grusa av en klanløs, rød spiller.

Det var sånn at det var mistanke om juks. Lurer da på om det faktisk er noe juks som aimbot ute til DF. Nei, ikke til meg, men at det er en mulighetfor at dette ble brukt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir tredje gangen jeg ikke har fått tak i det. Ennå så prøver jeg.

Bare pass på å log inn på account page, før salget starter å refresh sia så du ikke blir kicka ut. Når shoppen åpner går det faktisk ganske lett å få kjøpt.

Bekreftelse "siden" fikk timeout hos meg, så jeg var ikke sikker på om jeg hadde fått konto eller ei, 2 min senre kom mail fra AV å jeg logga inn.

Lenke til kommentar

Bare pass på å log inn på account page, før salget starter å refresh sia så du ikke blir kicka ut. Når shoppen åpner går det faktisk ganske lett å få kjøpt.

Bekreftelse "siden" fikk timeout hos meg, så jeg var ikke sikker på om jeg hadde fått konto eller ei, 2 min senre kom mail fra AV å jeg logga inn.

Prøvd det meste, men er ikke så lett.

Lenke til kommentar

LETT? Du bare gulla... Kjøp det til meg om det er så lett, så skal du få 100kr i "kjøpsbonus" :p Med en gang jeg trykker "products/continue Order" så kommer jeg meg ikke inn mere <_< :angry:

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...