Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, bra det tok slutt tilig denne gangen... slipper jeg finne opp unskyldninger til venner som vil ha meg med ut xD

 

Hva er vel en bedre unnskyldning enn darkfall? : D

 

Haha, ser det for meg.. venn ringer og ber meg med ut.. jeg roper DARKFALL :angry: :angry: og legger på

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar
Jaja, bra det tok slutt tilig denne gangen... slipper jeg finne opp unskyldninger til venner som vil ha meg med ut xD

 

Hva er vel en bedre unnskyldning enn darkfall? : D

 

Haha, ser det for meg.. venn ringer og ber meg med ut.. jeg roper DARKFALL :angry: :angry: og legger på

 

Ja, er vel ikke noe uvanlig med det? Mitt victory call er jo: SHOP IS OPEN!!

Lenke til kommentar

Noe så irriterende. Logga på acc manager'n sånn rundt 19:58. Så refresha jeg, det stod faktisk "BUY". Og jeg trykte, som om jeg aldri hadde gjort annet. Så kom den typiske meldinga: Client timed out.

Jeg begynner å lure om Aventurine er et slags inntjeningsredskap for psykologer. De piner deg med nesten å klare å kjøpe det hver gang, slik at du til slutt så er så deprimert at du virkelig trenger en tur til din lokale psykolog.

Tror jeg blir gal selv, hvis jeg ikke får det snart.

Aventurine er synonymt med tortur. :(

Lenke til kommentar

hvis det er noen trøst så har servern vært nede helt siden jeg var ferdig patchet.........:)

 

 

Fremdeles full av forhåpninger om å få mekket en karakter i kveld, men skal på jobb i morra og det er ingen opplysninger om hvor lenge nedetiden vil vare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...