Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Best jeg får kopien i dag.

 

De åpner vel shopped rundt klokken 9 idag også, de har sakt de skal åpne den rundt da hver dag intill den største lasten med folk har fått sin kopi så skal de ha den oppe 24/7.

 

Som kommer til å ta måneder >.>

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ganske så keen på å spille Darkfall, men etter alle problemene som florerer [bare les litt på forumet til darkfall], så må jeg si at jeg er veldig skeptisk.....

 

Hvilke problemer? Darkfall kom til å ha en pumpy release, var ganske opplagt. De første dagene ble det preget av bugga mobs som gjorde at claner fikk farmet ubegrenselige mengder med gull, det ble fikse. Så var det sync issues (som også var et problem i beta) men det fikk de under kontroll iløpet av dag 2.

 

Ellers vet jeg ikke om mange flere problemer enn det. Har vært mye random bugs men ikke så mye gamebreaking.

Lenke til kommentar
Var ganske så keen på å spille Darkfall, men etter alle problemene som florerer [bare les litt på forumet til darkfall], så må jeg si at jeg er veldig skeptisk.....

 

Have some faith,

 

Nå må du huske på at Aventurine er en "bedrift" på ca 20 folk, som er ganske nybegynnere i MMO sjangeren. Derfor har det vært så mye tull i det siste.

 

Kan legge til noen screenshots fra en bruker på Darkfall forumet.

 

 

Over 150 som deltok i kampen.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Må også legge til at tasos har aldri hatt serlig mye med spillutvikling å gjøre før. Han hadde visst et eget selskap som gjorde det svært bra men han solgte det å startet aventurine for å lage darkfall. Mye disse kara har greid å produsere fra ingenting.

Lenke til kommentar
Var ganske så keen på å spille Darkfall, men etter alle problemene som florerer [bare les litt på forumet til darkfall], så må jeg si at jeg er veldig skeptisk.....

 

Have some faith,

 

Nå må du huske på at Aventurine er en "bedrift" på ca 20 folk, som er ganske nybegynnere i MMO sjangeren. Derfor har det vært så mye tull i det siste.

 

 

 

Så dere to(sikter også til innlegget over) mener at det faktum at de er nybegynnere i MMO/spillbransjen gir dem et frikort for en crappy launch?

Lenke til kommentar
Var ganske så keen på å spille Darkfall, men etter alle problemene som florerer [bare les litt på forumet til darkfall], så må jeg si at jeg er veldig skeptisk.....

 

Have some faith,

 

Nå må du huske på at Aventurine er en "bedrift" på ca 20 folk, som er ganske nybegynnere i MMO sjangeren. Derfor har det vært så mye tull i det siste.

 

 

 

Så dere to(sikter også til innlegget over) mener at det faktum at de er nybegynnere i MMO/spillbransjen gir dem et frikort for en crappy launch?

 

Strengt talt så har nesten ingen av de nyeste releasa mmorpgene hatt noen serlig god launch. Gå tilbake til EvE Online som var et skall av et spill og idag går sterkt med 200 000 subscribers og en av de spillene som har hatt konstant vekst siden launch.

 

Det jeg sier er at hadde ikke de siste åtte årene vært komplett fail for alt som heter mmorpg så hadde vi kanskje vert mer kritisk. Men siden dette ikke er hvordan ting ligger ann så ja, de får et frikort.

Lenke til kommentar
Var ganske så keen på å spille Darkfall, men etter alle problemene som florerer [bare les litt på forumet til darkfall], så må jeg si at jeg er veldig skeptisk.....

 

Have some faith,

 

Nå må du huske på at Aventurine er en "bedrift" på ca 20 folk, som er ganske nybegynnere i MMO sjangeren. Derfor har det vært så mye tull i det siste.

 

 

 

Så dere to(sikter også til innlegget over) mener at det faktum at de er nybegynnere i MMO/spillbransjen gir dem et frikort for en crappy launch?

 

Lag noe bedre selv.

 

:D

Lenke til kommentar

Sorry men det holder ikke å beskytte en crap release, med "de er nye da, det er første spill!!" argumentet.

Det viser ikke til annet enn latskap, med tanke på hvor mange elendige MMO releases som har vært før dem, man kan lære av andre sinde feil isteden for å gjøre de samme selv.

Lenke til kommentar

de har utviklet et spill på lavt budsjett, men som allikevel har fått høye forventninger blant spillerne. De har ikke hatt ressurser til å få til en launch som er tilpasset etterspørselen...det er jo det som er problemet. Syntes det er flott jeg, selv om jeg må vente på å spille, at det er mulig for andre enn EA og Ubi å lansere spill.

 

Gratulerer til Darkfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...