Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er Hovmod endelig snekra sammen online og klar for å ta imot folk. Må si jeg liker å gå med "SupremeGeneral" under navnet, i have the power! :D

Om de lager en ny server er det stor sansynelighet for a tjeg joiner den istedet... Hør med hva Hovmod gjengen online syns om det :)

Lenke til kommentar
Om de lager en ny server er det stor sansynelighet for a tjeg joiner den istedet... Hør med hva Hovmod gjengen online syns om det :)

Uff, "allt" det slitet for å skrape sammen gold for ingenting? :p

"I have read about people anticipating a second server within short time, but let's not worry about that for now." Var det Perpetuus(tørrfisk?) sa til den saken når det kom opp på Hovmod forumet.

Vi får nesten se hva som skjer, tviler på alle kommer seg inn på en dag hvis de fortsetter lenge med den salgs metoden de bruker nå.

Lenke til kommentar

Spillte i betan siden tidlig januar og fikk spillet på release. Har ikke spillt fælt mye siden release men kan si spillet forbedrer seg hver dag og det som om hele det gamle PK communitiet våkner til live igjen i dette spillet.

Visst det er en hel norsk guild der ute ta kontakt ingame navn er fRdz X :)

Lenke til kommentar
Hadde du det travelt da du skulle lage char navn? :p

Ser ut som det er et resultat av hodet mot tastatur i stor hastighet :lol:

Haha :D Nei, fRdz er vel bare data slang for Fredz, og la bare til en stor X.

Grunnen til det er hovedsakelig at i darkfall må du skrive navnet til den du skal invitere til party i et chatvindu og visst navnet er for langt kan det by på problemer i hektiske situasjoner.

Valgte å holde det enkelt :p

Lenke til kommentar
Må man ikke ha et etternavn?

Jo, det er korrekt. Et fornavn og et etternavn. Men såvidt jeg vet er det ingen minimum antall bokstaver på noen av dem. Så du kan jo ha et navn som fks "C C" eller "A X". Men du må ha et etternavn.

Lenke til kommentar
Best jeg får kopien i dag.

De åpner vel shopped rundt klokken 9 idag også, de har sakt de skal åpne den rundt da hver dag intill den største lasten med folk har fått sin kopi så skal de ha den oppe 24/7.

Lenke til kommentar
Best jeg får kopien i dag.

De åpner vel shopped rundt klokken 9 idag også, de har sakt de skal åpne den rundt da hver dag intill den største lasten med folk har fått sin kopi så skal de ha den oppe 24/7.

De åpnet rundt 7 i går da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...