Frederick_ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 22:52 @Brannoc Orders are currently sold out, more will be made available tomorrow. Yeeey!_! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Åååååå >.> Sukk.. der ja Endret 3. mars 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 lol, pent. Fikk mail rett før jeg skal legge meg: At jeg har får kjøpt spillet, blir det skole på meg i morra ? ( så flink som jeg er blir det vel det men gleder meg til jeg kommer hjem ) Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 lol, pent. Fikk mail rett før jeg skal legge meg: At jeg har får kjøpt spillet, blir det skole på meg i morra ? ( så flink som jeg er blir det vel det men gleder meg til jeg kommer hjem ) Din tøs! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 We processed as many orders as we could take in today, we'll open up tomorrow around the same time. We'll try to do this every day until things slow down and we can leave sales up. Those very few of you that show you have pre-ordered rather than ordered will be processed normally and enabled. Thank you, The Darkfall Team Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 God natt for faen! Snakkes i morra! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Faen da, sitter nå og tenker på etternavn, burde tenkt på dette før! damn it Nei får legge meg straks Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hvordan lage etternavn: Velg ett element og legg enten: runner, flyer, spinner, weaver, bound, killer osv. bak det. F.eks: Earthbound, Waterspinner, Firerunner Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da er man vel klare for en ny runde med refresh og helvette vel? Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da er man vel klare for en ny runde med refresh og helvette vel? Er vel ikke før i 8 tiden det er det vel? Men dere får ha lykke til, satser på å se dere ingame ikveld. Kansje ta en liten "Velkommen, nå ganker jeg deg og tar lootet ditt" Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Høhø, jeg har ikke noe serlig tro på at jeg kommer inn i kveld heller jeg Med det teite systemet de bruker nå Sales starter 7pm folks! Endret 4. mars 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Høhø, jeg har ikke noe serlig tro på at jeg kommer inn i kveld heller jeg Med det teite systemet de bruker nå Sales starter 7pm folks! Kilde til at det starter 7pm? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Her. Det er dog 7pm GMT, så jeg regner med at det blir klokka 8 for oss. Endret 4. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Her. Det er dog 7pm GMT, så jeg regner med at det blir klokka 8 for oss. Stemmer vel det Account management er allerede nede.. Endret 4. mars 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kommer meg ikke innpå account sida, blir bare timed out. Det er vel sånn for alle eller? (begynner å bli nervøs snart) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Naturligvis, hva hadde du ventet? Sukk. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg spår dårligere sjanser for å få kjøpt spillet i kveld? ja... Endret 4. mars 2009 av Leaf Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Får nå instant meldinger med "The service is not available. Please try again later." EDIT: Kom nå inn på siden, men de har ikke åpnet salget enda. Endret 4. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 ja kom meg inn til billing info og etter jeg refresha der fikk jeg samme meldingen. 10 min igjen nå :wacko: Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Lønner seg å vente med å refreshe, om du klarer å komme gjennom til account management. Så ikke du mister tilkoblingen til siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå