EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan det ikke bare stå sold out til meg også nå da... så jeg får gjøre noe annet Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sto sold out når jeg kjøpte preorderen, fant en link som gikk direkte til kjøpet så kan vel si jeg haxxet til meg tilgang til spillet Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tasos sine "shortly" varer så uendelig lenge -.- Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tasos sine "shortly" varer så uendelig lenge -.- You dont say. Veldig fristende å ta en tidlig kveld og bare vente til i morgen Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tasos sine "shortly" varer så uendelig lenge -.- You dont say. Veldig fristende å ta en tidlig kveld og bare vente til i morgen Hehe, ja.. jeg løper snart gråtende til senga Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja vel jeg gråter ikke, men hoppe i køys gjør jeg hvertfall. Snakkes i morgen rundt 9 når shopn åpner igjen? ja.. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja vel jeg gråter ikke, men hoppe i køys gjør jeg hvertfall.Snakkes i morgen rundt 9 når shopn åpner igjen? ja.. Oki doki, Jeg kommer til å prøve "litt" til Snaiks! Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Oki doki, Jeg kommer til å prøve "litt" til Snaiks! Do so, så kan du ta over iron ore farmingen :rolleyes: Edit : Har minet meg igjennom 2 pickaxes idag Endret 3. mars 2009 av Draift Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Oki doki, Jeg kommer til å prøve "litt" til Snaiks! Do so, så kan du ta over iron ore farmingen :rolleyes: Ehehe, motivasjon! :unsure: Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da var account managementen død. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da var account managementen død. Den har vært død lenge til meg :o Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Damn it, der var min å død. Jaja, får håpe jeg får spillet til helgen Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Og nå tar de ned serveren.... Er vel redd for at serveren skal få sync problemer igjen Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Update: Sales back up in a few minutes. Endret 3. mars 2009 av Stifi Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) :o Ready your mouses and keyboards men! Its refresh time!! Endret 3. mars 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 :o Ready your mouses and keyboards men! Its refresh time!! Synd du bare får "The service is not available. Please try again later." Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) :o Ready your mouses and keyboards men! Its refresh time!! Synd du bare får "The service is not available. Please try again later." Jeg fikk faktisk litt av siden en gang, ikke noe bakgrunn eller styles.. bare tekst.. der det sto continue process eller noe Men error etter det ^^ Endret 3. mars 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 "The service is not available. Please try again later." Bra det ikke bare er meg. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tror jeg ikke gidder mer, kom til siste step. Så klikka det, nei vet du hva. This sucks ass! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) F5...........F5....................F5.........F5.....F5...F5..F5.F5F5F5F5F5F5F5F 5F5F5F5F5F5F5 Nå kom jeg til siden med bare tekst igjen, og nå sto det sold out Edit2: Der kom jeg til en vanlig side der det sto sold out igjen.. klike på update billing info og fikk The service is not available. Please try again later. Edit3: DET ER EN FLUE PÅ ROMMET MITT!!! Endret 3. mars 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå