Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hovmod er heilnorsk :)https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1072683&hl=

 

Skal få lagd en informasjonspost her straks.

 

Det er en del medlemmer her og på tek.no som har meldt interesse, så det er bare å slenge seg på, hvis man har litt mmo erfaring.

 

Joda, helnorsk fungerer vel bra det, men det kommer vel for en dag som i andre spill at om du skal bli stor og sterk, så tror jeg nok ikke et helnorsk guild fungere siden spillet kommer til å være et form for 24/7 spill, men klart merc jobber og slike type klaner vil nok fungere :p

Lenke til kommentar
Hovmod er heilnorsk :)https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1072683&hl=

 

Skal få lagd en informasjonspost her straks.

 

Det er en del medlemmer her og på tek.no som har meldt interesse, så det er bare å slenge seg på, hvis man har litt mmo erfaring.

 

Joda, helnorsk fungerer vel bra det, men det kommer vel for en dag som i andre spill at om du skal bli stor og sterk, så tror jeg nok ikke et helnorsk guild fungere siden spillet kommer til å være et form for 24/7 spill, men klart merc jobber og slike type klaner vil nok fungere :p

 

Jepp. Det er vi fullstendig klar over. Det er i utgangspunktet et norsk guild, men vi gjør jo unntak.

 

Har noen veldig flinke spillere fra Warhammer som er svenske og engelske som blir med f.eks.

Lenke til kommentar
Tror poenget var at man bør ha noen online til enhver tid for å forsvare byen. Litt kjipt om den blir raidet av noen koreanere midt på natta her i Norge. Mulig Darkfall har noe system som forhindrer det da.

 

 

Selvom en guild i utgangspunktet er norsk, tilpasser den seg som regel spillet ;)

 

Trodde de hadde egne asiatiske og Europeiske servere? <_< Men hadde vært kjipt å bli rundstjælt av en gjeng koreanere midt på natten, ja :blink:

Lenke til kommentar

Spillets pre-release har vært en total fiasko for fleste parten av folket som har vært interisert i spillet.

pre-order serveren(ikke flertalll virker det som) har vært mer nede enn oppe men utrolig nok så har faktisk spillets pre-order bunke blitt solgt ut, forstår det de som kan det med en så dårlig server(nekter å tro det er noe annet enn en god gamle pentium som sto å rusla på et dialup)

 

Jada, spillet har blitt hypa og spillet har fått sin fanskare men utviklerne har tydelig vis blitt tatt totalt på senga, har de ikke internett på huset så de kan sjekke et forum her og der? hver kveld så har det vært over 1500 registrete folk på forumet deres å sjekka for updates, og mange raporterte at de fikk inn sin preorder, akkurat før devs annonserte at preorder var oppe igjen... ja, det har faktisk vært nede mange ganger, og 2minutter etterpå, så var alt akkurat like ubrukelig, bare database feil, timeouts, og til slutt bare ikke noen svar idet heletatt.

 

Problemet er jo at spillet er jo ikke oppe før den 25. så de som har fått tak i pre-order kan ikke komme tilbake med noe som helst, så hype'n er kanskje om ikke mere hypet til 25.

 

De nevner at de driver å oppgradere serverne sine på forumet sitt, men jeg tror jeg skal bare holde holdninga mi så nede som mulig, så jeg ikke blir overraska igjen den 25. når jeg skal prøve på nytt igjen.

Lenke til kommentar

vel, er du eye candi så kan du gå andre plasser å se(Aion/AoC osv) men er du ute etter game mechanics, muligheter og sandbox elementer, så kan du leke med tanken over å ha egne produserte ship med 3 dekk BARE for kanoner, 40 kanoner i totalt, som hver spiller på båten kan ta en og skyte som de selv vil... stort? tja, tror nok du lett får på 1000 spillere på et ship :p Et spill som kan gjøre noe slikt da? :p

Endret av mayaman
Lenke til kommentar
Mange som har fått preordra? No luck her, og jeg som gleda meg så mye, er vel utsolgt i morgen når jeg kommer hjem ifra jobb også.

 

Ikke noe hell her heller. Kan ikke skryte av linja, men kom ikke inn engang! Så, vi får vel bare vente til de får flere i morra og se da :lol: Men hadde ganske lyst på å VÆRE inne når serverne åpna:D <_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...