Gå til innhold

Beste konsoll noensinne?

Hvilken konsoll er den beste noensinne?  

1 stemme

1. 1. Hvilken konsoll er den beste noensinne?

• PlayStation
      6
    • PlayStation 2
      31
    • PlayStation 3
      14
    • Xbox
      3
    • Xbox 360
      46
    • Nintendo Entertainment System (NES)
      8
    • Super Nintendo Entertainment System (SNES)
      17
    • Nintendo
      3
    • Nintendo 64
      26
    • Nintendo Wii
      4
    • Sega Master System
      0
    • Sega Master System
      0
    • Sega Dreamcast
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil alltid elske PS 2, men nå i den senere tid begynner jeg å virkelig forelske meg i Xbox 360. LIVE er en drøm, biblioteket er omtrent som PS 2 og alt er bare fryd og gammen for meg.

Stemte Xbox 360 jeg.

Min første konsoll var forøvrig en PlayStation. Boxen er min tredje.

Lenke til kommentar
360 tok jeg ikke med pga mangel på skikkelige storspill og feilrationen for høy, er på den fjerde 360 og 2 PS3 :). Og det er siden lanseringene av dem begge...

Korleis behandlar du konsollane dine mann? :p

Var det multiple choice? Pokker, stemte berre på ein. Vart Nintendo 64 på meg, sjølv om eg leika med tanken på SNES og til og med 360. Til slutt var det altså mitt favorittspel OoT, hundrevis av timar med Goldeneye\Perfect Dark, Mario 64 med og uten kart, Banjo Kazooie og mange andre som trakk det lengste strået :)

Lenke til kommentar

Overraskende å se at konsollen med sikkert 2000 spill ikke topper. Live er fint det, men det slår ikke det vanvittige spillutvalget ps2 har i mine øyne. doh.. var det multiple choise? Blir jo helt feil å ha flere valg og alle teller like mye her?

Endret av Zealow
Lenke til kommentar
Tror ikke det er multiple choice. PS2 er finfin den, men tenker brorparten av alle som stemmer her har blitt introdusert med en annen plattform, og da stemmer de nok den. smile.gif

Du har nok et poeng der. Det at jeg sitter med en 360, wii og ps3 her.. og har valgt å spille ps2 hele påsken er et tegn på hva som var mest riktig for meg å stemme på :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
360 tok jeg ikke med pga mangel på skikkelige storspill og feilrationen for høy, er på den fjerde 360 og 2 PS3 :). Og det er siden lanseringene av dem begge...

Korleis behandlar du konsollane dine mann? :p

Var det multiple choice? Pokker, stemte berre på ein. Vart Nintendo 64 på meg, sjølv om eg leika med tanken på SNES og til og med 360. Til slutt var det altså mitt favorittspel OoT, hundrevis av timar med Goldeneye\Perfect Dark, Mario 64 med og uten kart, Banjo Kazooie og mange andre som trakk det lengste strået :)

Jeg behandler konsoller mye bedre en andre skal jeg si deg... Dem har bare visner vekk uten jeg rører dem... :p

Tørker støv fra glassborde mitt minst 4 ganger uken og støvsuger rommet 2 ganger uken....

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Dem storspillene har jeg allerede fullført, å kalle meg miljøskada har ingen sammenheng med denne tråden... Tok ikke med 360en fordi det er bare 2 store spill jeg ser frem til av eksklusive og det er Gears 3 og Alan Wake, dem to holder ikke mot stormen fra PS3 mener jeg...

Nærmer seg et kjøp av en PS2 som er beste konsollen noensinne :D. Må jo ha den i samlingen min!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvor er Gamecube? Og hva faen skal konsollen "Nintendo" forestille? Savner også håndholdte konsoller, selv om de kanskje burde regnes som en egen kategori. Hvis Gameboy Color hadde vært der så hadde jeg stemt på den iaffal^^

Stemte forresten N64. Genial maskin med geniale spill ( men med en ikke sååå genial kontroller :p )

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...