Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De som poster sist i tråden er jo obviously mer aktive i tråden enn de som er fremdeles på første siden uten å ha skrevet noe mer. Nå har jo tråden bare levd i to dager? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men jeg regner med at trådstarter satset på at den skulle leve lenger enn det? Lenke til kommentar
Dnivio Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har ikke blitt så mye online spilling enda, men kanskje det blir mer etterhvert... PSN: Dnivio Lenke til kommentar
trellaern Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 PSN: trellaern add meg om du vil ta noen freeskate activities, jeg går for platinum i skate =) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hm, ser ikke helt vitsen med en multi tråd, mistenksomt at trådstarter bare vil ha større e-penis..? anyway: Får penger på mandag, så kjøper det da Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Oppdatert. Hm, ser ikke helt vitsen med en multi tråd, mistenksomt at trådstarter bare vil ha større e-penis..? Hold morsomhetene dine for deg selv, takk. Om det blir veldig mange som signer, så kan noen andre ta initiativet til en PS3 tråd. Endret 7. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Shoberg spiller! og han spiller bra! Lenke til kommentar
Alfielicious Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hey, jeg vil gjerne spille/skate med norske spillere. GT: Alfielicious Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Noen som gidder hjelpe meg med de 2 siste freeskate activitiesene i kveld eller snart? Spiller på PS3... Send pm for PSN Endret 6. april 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
Cpt Steve Blunt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 er det liv i denne tråden ennå eller ? jeg er alltid med på skate GT: Cpt Steve Blunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå