shabador Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis noen tør så kan dere ta dere en tur på det offisielle Spore forumet (the sporum). Det er rene skrekken å gå gjennom tråder der ettersom 2/3 av hver side er tatt opp av signaturer. Å gud bedre... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Å gud bedre... Haha! Noen plasser er det lov til å slå av signaturen. Birger Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha! Noen plasser er det lov til å slå av signaturen. Birger Noen plasser er det obligatorisk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mente at det var lov til å slå av visning av signatur. Slik at man slipper å se noen. Birger Lenke til kommentar
Recreator Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 lal, trodde nesten det var en bildetråd xD Grusomt Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg skjønner ikke hva som er galt med en liten userbar? Det tar jo ikke noe mer plass en teksten. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Usj, begynner å se noen brukere med bilde i signaturen sin. Få det bort! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Behold renheten! BORT MED BILDENE! Det er nettopp disse reglene som gjorde diskusjon.no/gamer.no til den siden den var. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser at det noen som prøver seg med bilder. Fjern de! Birger Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De har jo lov til og ha bilder midlertidig. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vet ikke om det er tatt opp tidligere: Håper det innføres en regel for maks antall linjer i signatur (4 er et fint tall), irriterer meg grusomt over enkelte her som har både 8 og 10 linjer ... Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vet ikke om det er tatt opp tidligere: Håper det innføres en regel for maks antall linjer i signatur (4 er et fint tall), irriterer meg grusomt over enkelte her som har både 8 og 10 linjer ... Jeg kan bekrefte at det blir 4 linjer maks. Dette vil bli mer moderert etter hvert som retningslinjene blir offentliggjort. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Personlig ser jeg ikke hva problemet med en liten signatur eller userbar vil være. Selvsakt er det ingen som vil ha et rotete forum slik som vist tidligere i tråden. men med gode rammer for hvordan sigger skal være. Så kan det lyse opp forumet ganske mye. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Bromle, du er den eneste som er positiv til et bilde i signaturen. Bilder skaper et rotete forum, noe vi ikke ønsker. For at Gamer.no skal beholde "seriøsiteten" så burde bilder i signatur være forbudt. 1.2 - Signaturer * Maks tillatt grense på signaturer er fire linjer i forumets standarddesign. * Signaturen skal kun inneholde tekst (i standard skriftstørrelse) og bb-kode, ikke bilder. * Brudd på disse reglene kan føre til fjerning av signatur og/eller advarsel Da er den i boks Endret 4. februar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om det er tjue stykker som skal ha et bilde på 50px i høyden, har du faktisk over en side ekstra du må bla. Blir bare kjipt. Birger Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kunne vi ikke satt opp en poll? Er imot bilder i signatur, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kunne vi ikke satt opp en poll? Er imot bilder i signatur, bare så det er sagt. Er ikke noe vits med poll, reglene er satt. Hvis kidz vil ha bilde i signaturen kan de finne et useriøst forum hvor de må voldta scrollen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bromle, du er den eneste som er positiv til et bilde i signaturen. Bilder skaper et rotete forum, noe vi ikke ønsker. For at Gamer.no skal beholde "seriøsiteten" så burde bilder i signatur være forbudt. Nei, Om noen gadd og lese mitt innlegg litt ovenfor så skrev jeg det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg