Gå til innhold

hva kan man putte i signaturen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:blink:

 

Synes folk er alt for negative når det kommer til bilder i signaturen. Selv synes jeg det er veldig bra med 1 bilde i signaturen. Gir rom for litt kreativitet og stil på forumet.

 

Nå skal det sies at jeg vil gjerne ha ganske begrensede bilder. 100px høyde og 350px bredde burde være greit. + forbud mot animerte signaturer.

 

LA BILDE LEVE!!!

Lenke til kommentar

Ser at en eller flere har kommet med fulle .gif scener i signatur. Vennligst få inn ett reglement kjappere enn svint!

bromle: Som jeg ser det så er problemet mitt med bilder i signatur at de er mer visuelt forstyrrende enn noen linjer tekst, selv om noen tar det til det ekstreme der også. Om man på død og liv må vise fram ett bilde, lag et galleri og link til det i signatur.

Lenke til kommentar

Så en eller annen luring som hadde PC specs, og alle spillene han hadde spilt nedover i ei liste i signaturen.

 

Så tenker jeg med meg selv; Who gives a toss? Spesielt når mye av innleggene som regel er relativt korte, så skal man sitte å se på flere linjer med dritt om ting man ikke bryr seg om?

 

Nei, fire linjer synes jeg er mer enn nok, og kanskje tilogmed for mye...

Lenke til kommentar

Om man først vil ramse opp alle spillene sine og pc-specs, så kan man jo alltids bare linke til sin egen prukerprofil? Har ikke undersøkt så veldig nøye, men mener det var en plass man kunne skrive "om seg selv" eller sånn, og da er det jo bare å ramse opp. God mulig det går an å legge inn bilder der også, hva vet jeg.

Lenke til kommentar

Problemet er (i mine øyne) ikke nødvendigvis bilder i signaturen, men misbruk av sådan. Han som hadde Sackboy-bilde i signaturen var ikke mer eller mindre skrikende enn en vanlig signatur, men å åpne for bilder er dessverre å åpne for misbruk av bilder, og det er det vel strengt tatt ingen som ønsker.

Lenke til kommentar

Behold reglene til diskusjon.no.

Hvis noen tør så kan dere ta dere en tur på det offisielle Spore forumet (the sporum). Det er rene skrekken å gå gjennom tråder der ettersom 2/3 av hver side er tatt opp av signaturer.

Det er sånn jeg frykter vi får det hvis reglene blir løsere når det kommer til signaturer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...