Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 På diskusjon.no har jeg faktisk slått av signaturene. Kommer til gjøre det samme her. Er faktisk innlegget jeg skal lese, ikke signaturen. Birger Tenk hvis jeg hadde gjort det samme. Da ville jeg aldri registrert meg på 360-Fan Forum. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Syntes 4 linjer er alt for lite. Greit at man ikke kan ha bilder og slikt, men 8 linjer elrns med ikke større enn en bestemt skriftstørrelse burde man da få ha. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du, der var det poeng som faktisk skant gjennom. Sig is being activeted once more. Birger Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Enig med majoriteten på bilder, det er og forblir tabu for min del. Om mulig kan jeg gjerne seg for meg at man får en maks høyde på skrift, slik at man kan få inn flere linjer om man bare reduserer skriftstørrelsen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 La oss holde oss til diskusjon.no reglene. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg stemmer også på og behole Diskusjon.no reglene. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hold bilder unna signatur så er eg fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sier meg enig med de fleste her inne. Ingen signatur over fire linjer, ingen bilder og generelt sett likt diskusjon.no sine regler. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så lenge vi får bilder i signaturen så er jeg fornøyd. Tenkte jeg skulle ha et 800x600 px bilde av spillsamlingen min :rolleyes: 4 linjer tekst er mer en nok Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes folk er alt for negative når det kommer til bilder i signaturen. Selv synes jeg det er veldig bra med 1 bilde i signaturen. Gir rom for litt kreativitet og stil på forumet. Nå skal det sies at jeg vil gjerne ha ganske begrensede bilder. 100px høyde og 350px bredde burde være greit. + forbud mot animerte signaturer. LA BILDE LEVE!!! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Uff! gif animasjoner og svære bilder i signatur og på avatar (animert avatar <_< ) er bare frustrerende og rotete. 4 linjer i signatur er nok. Edit: Man har jo avataren om man ønsker å vise frem bilde?? Mer trenger vi ikke. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser at en eller flere har kommet med fulle .gif scener i signatur. Vennligst få inn ett reglement kjappere enn svint! bromle: Som jeg ser det så er problemet mitt med bilder i signatur at de er mer visuelt forstyrrende enn noen linjer tekst, selv om noen tar det til det ekstreme der også. Om man på død og liv må vise fram ett bilde, lag et galleri og link til det i signatur. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ett ord: Nei. Ett ord til: Vær Enda ett: så ENDA ett: snill, Ett sidte: nei! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så en eller annen luring som hadde PC specs, og alle spillene han hadde spilt nedover i ei liste i signaturen. Så tenker jeg med meg selv; Who gives a toss? Spesielt når mye av innleggene som regel er relativt korte, så skal man sitte å se på flere linjer med dritt om ting man ikke bryr seg om? Nei, fire linjer synes jeg er mer enn nok, og kanskje tilogmed for mye... Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Om man først vil ramse opp alle spillene sine og pc-specs, så kan man jo alltids bare linke til sin egen prukerprofil? Har ikke undersøkt så veldig nøye, men mener det var en plass man kunne skrive "om seg selv" eller sånn, og da er det jo bare å ramse opp. God mulig det går an å legge inn bilder der også, hva vet jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Problemet er (i mine øyne) ikke nødvendigvis bilder i signaturen, men misbruk av sådan. Han som hadde Sackboy-bilde i signaturen var ikke mer eller mindre skrikende enn en vanlig signatur, men å åpne for bilder er dessverre å åpne for misbruk av bilder, og det er det vel strengt tatt ingen som ønsker. Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser rotete ut med engang noen får bilder i signaturen. Ikke så ille her nå, men blir rimelig slitsomt å lese en tråd med hauger av bilder og gif animasjoner. Har jo bilde i profilen, burde holde Lenke til kommentar
Nether Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Behold reglene til diskusjon.no. Hvis noen tør så kan dere ta dere en tur på det offisielle Spore forumet (the sporum). Det er rene skrekken å gå gjennom tråder der ettersom 2/3 av hver side er tatt opp av signaturer. Det er sånn jeg frykter vi får det hvis reglene blir løsere når det kommer til signaturer. Lenke til kommentar
Recreator Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Stemmer for copy/paste fra diskusjon.no. Ta en tur på Black Mesa forumet om dere vil ha grusomme signaturer. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Behold det rent og pent, ingen bilder i signatur -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg