Tøffe-Tetra Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hei husker jeg fikk pryl fordi jeg hadde en annonse i signaturen min som lød noe sånt som, "nes maskin ønskes kjøpt". kan jeg putte den tilbake i signaturen min her? eller blir det pryl på nytt ps, håper bilder blir forbudt i signaturen, syntes dt blir mye finere uten Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Stemmer for at vi beholder diskusjons' signaturreglement. Maks 4 linjer, ingen bilder, og ikke noe kjøp og salg. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Stemmer for at vi beholder diskusjons' signaturreglement. Maks 4 linjer, ingen bilder, og ikke noe kjøp og salg. Det blir nok lignende regler når det gjelder sign, ja. Lenke til kommentar
SkagenBot Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bilder og en begrenset størrelse/lengde er absolutt å foretrekke synes jeg. Har sett et par andre fora hvor signaturene sikkert utgjør 70% av hele skjermarealet når jeg leser i forumet. Det er innleggene og innholdet som burde være i fokus. Blir fort irriterende og slitsomt når man må lete seg igjennom et hav av tekst og bilder for å finne hva folk faktisk skriver i innleggene sine. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg stemmer for en regel om at signaturens skriftstørrelse ikke skal overgå selve posten sin skriftstørrelse. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan gjerne låse skriftstørrelse i signaturen til 1 (i den size-velgerens skala) for min del. ... Jeg lurer imidlertid litt på hvorfor jeg ikke får lov til å bruke BBCode-tags som [ b] uten å ha med size-tag også. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Float-taggene mine er vansiret. Hva skal jeg gjøre med den fine signaturen min? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg håper på et bildeforbud i signatur også her forresten. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Helt enig med Lars, her. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sett opp en poll om det er delte meninger, noe det alltid er, så lar man rettferdigheten bestemme. Personlig foretrekker jeg reglene for signatur slik de er på Diskusjon.no og tviholder på den gode gamle formelen. Bilder og flashy objekter i signatur er not-not, uinteressant og unødvendig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tenkte neste at man kanskje kunne ha en userbar. Men blir vel kanskje litt drøyt. Ihvertfall samme regler som var. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Diskusjon.no sine regler burde uten tvil bestå her også. Liker ikke å bli avledet bort fra innleggene av signaturer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 På diskusjon.no har jeg faktisk slått av signaturene. Kommer til gjøre det samme her. Er faktisk innlegget jeg skal lese, ikke signaturen. Birger Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg syntes vi skal utvide til 5 eller 6 linjer og mulighet til en liten aniert gif om den ikkeoverstiger dine 4/5/6 linjer .. Lenke til kommentar
Ståle_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg stemmer derimot for at vi bør få linke til eksterne avatarer. Slik at vi kan bruke roterende avatarer generert av feks PHP. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pixl sin signatur er et godt eksempel på at regler mot -taggen burde innføres. Red.: Ser at han gjorde den litt mer behagelig for øyet nå. Men uansett; 4 linjer, 0 bilder, 0 overdreven tekststørrelse. Lenke til kommentar
OlaDonk_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Minst mulig bilder i signaturen og helst ikkje for stor tekst heller Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Håper på samme regler som før. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ctrl-C, Ctrl-V av retningslinjer og nettikette frå diskusjon.no foreløpig så er det god saus. Kan eventuelt modifiserast seinare. Dei fleste brukarane kjem frå diskusjon.no og er vandt til reglane som finnes der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg