Gernia Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hvor har det blitt av de folka som lagde TG trådene de foregående årene? Husker trådene på over hundre sider +, som man leste igjennom for å dempe abstinensen i ukene før TG B) Nå er det lengste jeg finner denne tråden Edit: burde snart greie og/å i en alder av 19år.. Endret 16. februar 2010 av Gernia Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 TG-tråden på 100+ sider ligger igjen på gamleforumet (Diskusjon). =) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hysh må ikke si sånt da! Jeg lurer på en ting... Hvordan kommer folket seg oppover? Da tenker jeg på dere som er fra OSlo området. Og blir det noen gamer rekke? Endret 21. februar 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 kommer kanskje ikke ifra oslo område, eller jeg vet ikke xD bor i drøbak iallefall. 30 min ifra oslo. å vi samler alle gutta i en karavell og kjører oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå