Haunts Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Forhåpentligvis tar jeg turen dit i 2010 jeg og. Ble litt kjedelig å være hjemme sist påske, mer trist egentlig. Isåfall er jeg ladd for Gamer rekke! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Blir det noen Gamer rekke på TG da? Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg tenkte meg dit i utgangspunktet, men så fant jeg ut at foreldrene mine hadde bestilt ferie til Frankrike -.- Tar meg vel en tur i 2011 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 nå sitter jeg i kø for å handle billetter så vet jeg jo fra før at vi bare får 80 cm bred og 60 cm dyp. Så lurte på om noen var med på og spleiset på 40 cm til? (allså kjøpe 3 billetter på 2 personer slik at vi får større plass og boltre oss på) Er det noe interesse for det? Grunnen til at jeg vil ha litt ekstra er fordi jeg bare må ha med meg 2 skjermer for og overleve med pcen jeg har nå Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har akkurat kjøpt billetter. Og TG10-kaffekopp! ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Da har jeg og hele 4 billetter til Tg var jo 3400 igjen når jeg kjøpte. Også er bonusen at jeg skal sitte i lag med Laland! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Da har jeg og hele 4 billetter til Tg var jo 3400 igjen når jeg kjøpte. Også er bonusen at jeg skal sitte i lag med Laland! Laland også bestilt billett? Har litt smålyst til å slenge meg på lasset, men trenger å komme meg ned dit. Har jo en bror som jeg kanskje skal dit med, men er litt usikker på om han skal være med eller ikke.. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har aldri vert på TG. Det er vel mest PC heavy. Hvor mye av TG er konsoll? F.eks turnering i Street Fighter II og IV med fightsticks osv? Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har lyst til å dra, men jeg vet ikke om jeg får med noen av vennene mine. <_< Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Vi får se Blir nok litt langt for en trønder Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 ble vist kjøpt 5 biletter for noen dager siden så da er jeg klar skal prøve å seate med en gruppe vi ble kjent meg i 08 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Mehehehe, jeg skal på TG :-) First-timer. Blir gøy å treffe dere, hvis jeg tør da. Endret 10. januar 2010 av Joananas Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Kun vært på TG en gang og da som crew for Microsoft, hvor vi hadde en campingvogn, var der for å promotere den første xboxen og det var en del folk som var innom for å teste så du prøve å høre om noen av vennene dine skal Vice for å lage ett litt konsollorientert TG. Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg skal til TG for første gang i år, er faktisk det første skikkelige lanet jeg går på. Tenkte å ta med den stasjonære og tenkte å ta tog, noen som har noe tips til hvordan man trykt kan bære den med seg? Pappeske med isopor inni og en bærepose til å bære det hele med har jeg tenkt på da. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Første året på TG ÅR<3 gleder meg som en unge:P også digg med det matbillett systemet da:P da blir det "litt" billigere:P Tor Martin Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Tja har veldig lyst men tror alderen setter en stopper for akkurat det da... Om jeg ikke finne rnoen på min alder osm også skal delta:-) Same... og det at jeg er for lat til å gidde å pakke alt datautstyret.. Hvor gammal er du forresten Nøtte? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Første året på TG ÅR<3 gleder meg som en unge:P også digg med det matbillett systemet da:P da blir det "litt" billigere:P Tor Martin Matsystem? Tell me! Edit: Nøtte er vel noe rundt 23 tror jeg Endret 28. januar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Nordre Sving matbillett Årets nykommer på billettfronten er Nordre Svings matbillett. Denne billetten kan kjøpes fra partyticket.net, og vil gi deg 3 frokostbuffeter, og 3 middager. Frokostbuffeten vil bestå av pålegg, brød, egg, melk og kaffe, og har vanligvis en pris på 60kr stk. De tre middagene er kyllingfilet, svinekarbonade og tacobuffet, i den rekkefølgen, og med tilbehør. Prisen på disse enkeltvis er 85kr stk. Full pris ville vært 435kr, men med en matbillett sparer du ca 20% ved å betale 350kr, eksludert billettavgiften. Mer informasjon om praktisk gjennomføring kommer senere. Pris: 350kr + 27kr i avgift, totalt 377kr Henta fra http://www.gathering.org/tg10/no/information/tickets/special-tickets/ Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Noen som vet det med kandu medlemskap? Har de som har vært på TG i 09 fortsatt medlemskap, eller må man kjøpe? Koster da 50kr på siden dems, så kan man da isåfall kjøpe den der istedenfor og betale 200 på partitic? Hvem har ikke begynt og planlegge TG ihvertfall et år før det starter? Alle ideene om hylle og rigg div kommer jo på forrige TG Man går ut fra TG "Neste år! ja da skal jeg ha med meg..." Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Tja har veldig lyst men tror alderen setter en stopper for akkurat det da... Om jeg ikke finne rnoen på min alder osm også skal delta:-) Same... og det at jeg er for lat til å gidde å pakke alt datautstyret.. Hvor gammal er du forresten Nøtte? Jeg er i alderen 22 år gammel og jeg har faktisk kjøpt meg billetter til TG men jeg er usikker på hvordan jeg skal komme meg dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå