ShampooMacTavish Skrevet 7. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er med, vet du. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan er prisnivået? En ting er inngangen, men hva med mat og slikt? Går det mye penger generelt? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan er prisnivået? En ting er inngangen, men hva med mat og slikt? Går det mye penger generelt? Det er matbutikker der, og snill som jeg er skal jeg avse så mye av kjøleskapet jeg tar med som mulig for gamer.no folket. Det å kjøpe mat inne på tg hver dag er dyrt. Har vi flaks med været kan en med hell grille litt, og da blir det billig, digg og trivelig. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Uten og si noe sikkert har jeg hørt ca 800kr for 1 plass.... Det er en Haug med Microer der(har jeg også hørt:P) så man kan kjøpe sånne "Hold-IT" og mini-pizzaer på butikken som er i nærheten og lage det...Også er det vell varmt vann der så Nudler/pasta (mr.Lee ftw) er vell muligt:P Men det går sikkert en del penger på TG.. (Hvis man skal ha hylle så er det en del cash der:P) Endret 7. september 2009 av Tor-M Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Hvor stor er 1 plass? Vil jeg få plass til en 22" og en 24" ved siden av hverandre der? Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Du har 80x60 80bredt og 60 dypt... Tviler du får begge skjermene der men du kan jo ta med en hylle og sette den ene oppi hylla og ha dem over hverandre... BTW det er 36plasser per rad:P Men da skal jeg starte og tegne hylle:P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Da må jeg vel ha 2 plasser. Er det lov å ha med kjøleskap forresten? Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 er ikke det nei...Er ikke lov med Usb-Kjøleskap engang(sånn som har plass til 1boks:P) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Dritt! For en møkkaregel. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 er bra med tanke på Strømmen dette tar...Hørt noen rykter om at dem sliter med strøm Men du kan ta med Kjølebagger og bytte kjøle-elementen når dem blir varme da...Det jeg tror vi kommer til og gjøre:P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan får man kjøleelementene kalde da? Siden man ikke får fryst dem et sted.. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 man levere dem til Info desk så får man kalde tilbake:P Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 man levere dem til Info desk så får man kalde tilbake:P For et genialt system, kald drikke er en nødvendighet altså. Lunken dau cola ble jeg lei av sist gang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Tar TG-debutten min til våren jeg også, har jeg bestemt meg for. Gamer-rekke må til! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Tror jeg tar turen opp dit jeg og gitt i 2010 håper på mange gamerfjes da! Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er med på Gamer rekke...regner med shampoo også Det vi kunne gjort er og fått tak i 20stk som drar (tror det er gruppe billett) eller så kan man sette en som "host" så alle kan sitte på samma rekke som han..Jeg kjenner 10stk som drar så hvis vi skaffer 10stk her som joiner eller flere så kan vi bestille sammen med dem og lage gamer.no rekke:P Det har aldri vært gruppebillett før? Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 lol...snakka med en kamerat nå " alle kjøper selv, også kan man gjøre sånn at en velger seter" Fikk feilinfo da jeg sa det var grp.billett Da må jeg unskylde min feil info...men det gjør det bare lettere..da må man ikke gi penger til en "random" dood fra nettet:P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Nei, man må bare la en "random" fyr fra nettet bestemme hvor man skal sitte. Jeg må se det an om jeg blir å se i Vikingskipet til påsken. Mulig det blir Japan-tur i steden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Tar TG-debutten min til våren jeg også, har jeg bestemt meg for. Gamer-rekke må til! Det hadde vært morro å debutere sammen med deg, if you catch my drift.. B) Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 jeg og dama og en kammerat skal, som alle år ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå