TorMartin Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Godt og høre =D Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Det er jo aldri fullt i vikingskipet, alltid mulig å sikre seg noen billetter vel? Prøver å få med 2 kompiser.. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg Shampoo og 1 til skal lage oss en FET HYLLE!!! =D Noen andre som har planer om hylle??? Link til hylla vi modder om: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/det...d26303e999adba0 VI skal mest sansynelig ha med 3pcer (ink skjermer) 1tv med Ps3 og Xboks eventuelt koble den til pcen og kjøre filmer..skal også ha med litt annleg.. Håper folk kan kommenter og gi tips/hint om hva vi kan/burde ha på hylla....Vi skal male den SEFF!!! Den skal bli fet det er alt jeg sier Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Rock Band / Guitar Hero er et must å ha med når det er TV der. Noe form av vifter / spotter hadde sikkert vært awesome. Blå spotter hadde vært enda mer awesome. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Blir Guitar Hero tror jeg...Lys og lyd jobber vi med:P men blir sikkert noe heftige saker der...Kommer til og poste seat og row så folk kan komme og game med oss:P Lover også at det alltid kommer til å være noe og gjøre hos oss...enten spille eller se på film ect ect Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jøss da, vi har mer enn nok å drive med Fikk litt lyst til å spille Guitar Hero nå, egentlig. Men det blir nok mest WoW og CS:S det vil gå i, kjenner jeg oss rett. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) og Trackmania da...og Guitarhero...hvis folk joiner -.- Endret 20. august 2009 av Tor-M Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Da tror jeg at vi har sikra Lyden...2sykt store Høytalere og 1 digg bass...dere kommer til og merke oss ja:P Da gjenstår Lys/vifter og bygge hylla da...som har blitt til en 5mans hylle istedet for 3mans...vi er 4pers på 5plasser...Ikke ta det ille opp men vi trenger plassen til tv osv:P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Tar det ikke ille opp i det hele tatt. Skal sannsynlighvis ha 2 plasser for meg selv. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 men synes det er få folk som har tenkt seg på TG10:P Må da være flere gamere som skal dit..... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Da har vi avtalt, gutta drar på TG! Har ikke vært der siden 03! Gleder meg. Tar med headset jeg, et bra headset er best, siden vikingskipet er rimelig greit fylt av støy og faen fra før av Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Er nok flere som skal på TG, Tor, men det er jo over et halvt år til. Ikke alle som har begynt å planlegge enda Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 JOOJOJOJOOJJJJOOJOJOOJOJOJOJOJOOJOJOJOJOJOJOJ Så klart må man det...er ikke så lenge til billett salget starter... kremt (gleder meg) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Starter ikke bilettsalget i januar eller noe da? Jeg skal se om jeg får tatt meg turen til TG i 2010 Men det spørs helt på om jeg får fri fra jobb og slikt... Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Kjører de TF2 konkurranser på TG? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Mest sannsynlig, skal hvertfall ikke være i noe jævle hjørnet denne ganga, frøs meg i hjel sist! Skal også ta med meg stasjonæren denne gangen! Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Fikk faktisk litt lyst til å reise på TG igjen.. Er det påtenkt noen gamer.no-rekke? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Har tenkt meg dit ja, og gamer.no rekke hadde jo vært stas, hvis nok folk fra forumet skal dit Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hadde vært helt rått, men det krever endel ansvar. Vi er bare 2 stk som drar sammen. Kunne man ikke fått ordnet noe i toppen av tråden for å telle antall som er sikre på å dra, etter det kunne en ansvarlig bestilt for alle. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Jeg er med på Gamer rekke...regner med shampoo også Det vi kunne gjort er og fått tak i 20stk som drar (tror det er gruppe billett) eller så kan man sette en som "host" så alle kan sitte på samma rekke som han..Jeg kjenner 10stk som drar så hvis vi skaffer 10stk her som joiner eller flere så kan vi bestille sammen med dem og lage gamer.no rekke:P Endret 6. september 2009 av Tor-M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå