Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Noen som skal til The Gathering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg Shampoo og 1 til skal lage oss en FET HYLLE!!! =D

Noen andre som har planer om hylle???

Link til hylla vi modder om: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/det...d26303e999adba0

VI skal mest sansynelig ha med 3pcer (ink skjermer) 1tv med Ps3 og Xboks eventuelt koble den til pcen og kjøre filmer..skal også ha med litt annleg..

Håper folk kan kommenter og gi tips/hint om hva vi kan/burde ha på hylla....Vi skal male den SEFF!!!:p Den skal bli fet det er alt jeg sier :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Rock Band / Guitar Hero er et must å ha med når det er TV der. Noe form av vifter / spotter hadde sikkert vært awesome. Blå spotter hadde vært enda mer awesome.

Lenke til kommentar

Da tror jeg at vi har sikra Lyden...2sykt store Høytalere og 1 digg bass...dere kommer til og merke oss ja:P

Da gjenstår Lys/vifter og bygge hylla da...som har blitt til en 5mans hylle istedet for 3mans...vi er 4pers på 5plasser...Ikke ta det ille opp men vi trenger plassen til tv osv:P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er med på Gamer rekke...regner med shampoo også:p

Det vi kunne gjort er og fått tak i 20stk som drar (tror det er gruppe billett) eller så kan man sette en som "host" så alle kan sitte på samma rekke som han..Jeg kjenner 10stk som drar så hvis vi skaffer 10stk her som joiner eller flere så kan vi bestille sammen med dem og lage gamer.no rekke:P

Endret av Tor-M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...