Joy Division Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan lukter det der? Besøkte noen som hadde lanet i noen dager å der stinka det Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Fælt å lang frem i køen folk var da! Jeg er nummer 2631 Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan lukter det der? Besøkte noen som hadde lanet i noen dager å der stinka det Det er godt utlufta, så det stinker ikke svette. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde hatt lyst til å dra, men å dra på TG med en nesten 2 år gammel laptop er ikke akkurat det jeg er ute etter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hvordan lukter det der? Besøkte noen som hadde lanet i noen dager å der stinka det LAN er LAN, det skal lukte litt svette, manndom og testosteron! Visst mange her ifra kommer på TG, så vil jeg gjerne foreslå ett gamer treff, alle her på gamer møtes, bad/good ? Endret 5. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 god idé egentllig.. så kan vi "utveksle erfaringer" osv. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Går det an og dra på TG uten data? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Joda, det er vel ingen som tvinger deg til å ta med PC, men jeg tviler på at det er noe særlig Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Neida, Men jeg bare lurte Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ble nok ikke billett på meg i år, har verken tid eller penger til det . Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Er det ikkje rundt 1000 kr??? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Nå ser det veldig ut som om jeg kommer meg til TG! Skal bare få bekreftet at det går en buss ifra Kragerø/nærheten som jeg kan dra med noen folk fra byen på, så er det bare billetten igjen! Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hjemmesiden til TG09 svarer på alle deres spørsmål og samtidig går det raskere enn å spørre her og vente på svar. http://www.gathering.org/tg09/no/faq/ Billetten koster 779 Norske Kroner. Endret 6. februar 2009 av Crom Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg skal på TG ja, det blir bra. Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Mulig jeg kommer. Har perm fra militæret i tiden, og skal nok få lurt med en kamerat eller to. Fyren jeg dro med sist er sikkert skeptisk etter at vi sist gang fant ut at vi skulle sove ute i bilen med dyne. Endte med at vi sov 1 time og dro hjem dagen etter Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Hvorfor det, Monge? Hørtes fryktelig kjedelig ut? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Hva gjør dere på tg? Spiller dere bare CS? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Det er mye mer enn CS.. du kan jo egentlig spille hva du vil.. PC CS 1.6 - 5 vs 5 DotA - 5 vs 5 Quake 3 - 1 vs 1 WarCraft III: Frozen Throne - 1 vs 1 Track Mania Nations - 1 vs 1 XBOX FIFA 09 - 1 vs 1 Guitar Hero - uspesifisert HER Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Riot, TG er IKKE kjedelig, men da vi dro, var det så utrolig spontant og ikke planlagt i det hele tatt. TG 2008 var utrolig kaldt, og vi mistet rett og lett lysten til å være der etter neste å ha fått frostskader i bilen. Jeg innså jo med en gang at det var en feil å dra så tidlig da jeg kom hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå