Tøffe-Tetra Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 arg jeg er nummer 1800 i køen:( Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Personlig var jeg i crew-et som hadde ansvar for spill, med andre ord arrangerte vi konkurranser i de forskjellige spillene. Alle hadde sitt spill de måtte holde kontroll på, er ikke én fyr som har ansvar for alle spillene liksom. Innad i vårt crew, var også egne folk som hadde ansvar for servere og lignende. Så hovedområdet for meg var ganske enkelt å arrangere en såkalt "compo" i "mitt" spill og å hjelpe til med andre ting om det skulle være nødvendig. Var mye jobb, men var verdt strevet! Utrolig moro! Hvilket spill hadde du ansvar for? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Blir utsolgt så fort altså? Haha. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Er vel bare helt i starten det går så fort. I fjor tok det vel rundt en uke før jeg kunne kjøpe, men da var jeg også litt lenger bak i køen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Noen her sånn rundt 20-22 år gamle som skal på tg som vil ha selskap av en gal kokk?? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Kan noen her plx fortelle meg litt mere om tg?? F.eks. Hvor gammel må man være, hvor mye koster det, hvor mye plass får man osv.. Takk Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Er det endå plasser igjen?? Koster virkelig billettene 1 000 kroner? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Kan noen her plx fortelle meg litt mere om tg?? F.eks. Hvor gammel må man være, hvor mye koster det, hvor mye plass får man osv.. Takk http://www.gathering.org/tg09/no/tilforeldrene/ Der får du vite det meste du trenger, og vis den til mor og far! Da får du lov til å dra! Lenke til kommentar
Zeo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilket spill hadde du ansvar for? Hadde sammen med en kompis ansvar for WC3 og CC3. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er nummer 610 i køen ^_^ Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 1123, komman folkens slutt å være så trege til å bestille billetter! :s Lenke til kommentar
Datasmurf_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Kunne tenkt meg hylle, men det blir det nok ikke. Det er begrensa med plass i bilen til kompisen, lurer fortsatt på åssen vi skal få med oss stoler Blir mitt første år på TG, selv om jeg har planlagt å dra dit hvert år siden 2000 Gleder meg massemasse Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis man skal ha hylle, burde man lage selv eller kjøper man?? :wacko: Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 @Datasmurf: Stoler? Må man ta med seg egne stoler? :S Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 @Datasmurf: Stoler? Må man ta med seg egne stoler? :S Altså, man MÅ vel ikke, men personlig ville jeg aldri orket å sitte 5 dager på en plaststol. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Ah, så kan være lurt å ta med seg sin egen skinnstol som man kan trekke bakover og greier? x) Neida, haha. Takk for tipset Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde meg meg en pute i fjor som jeg satt på, i tillegg til at jeg brettet ut soveposen i stolen når jeg ikke brukte den. Mykt og godt, og soveposen bidro også til at det ikke var mulig å fryse ^^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Har sinnsykt lyst til å gå, men kan ikkje i år. Har ingen å gå med og gidder ikkje å reise i 12 timer aleine :wacko: Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde nok ikke giddi og sitte på buss/tog 12 timer aleine med full pc og overnattings utstyr <.> Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 mn om to år da e d ikkje tvil om æ ska... (kanskje neste år au men??) for da e æ 18 å kan kjøre sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå