Gå til innhold

Noen som skal til The Gathering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et eksempel her.

IMG9059.JPG

Bilde tatt av CG under TG08. :)

Oi! Det der er jo hylla vår. Jeg er han du såvidt ser bakhode på lengst til venstre :)

Var der for første gang i fjor og skal dit i år også sammen med en gjeng fra elektroklassa + en del andre.

Lenke til kommentar

Blir nok ikke TG på meg i år, var der i fjor though. Må sies at det var en opplevelse for livet, utrolig moro! Jobbet i game-crew, var alltid noe å gjøre. Tror ikke jeg hadde orket å sitte fremfor skjermen for å spille hele TG, men det er da de som orker det også! =)

Anbefaler alle som ikke har vært på TG noen gang å reise, og om crew frister anbefaler jeg dere å søke! Utrolig hyggelige folk som står bak alt sammen. :)

Lenke til kommentar

Har litt lyst til å stikke med kamerater (de vil i alle fall), men jeg vet ikke helt hva jeg har å gjøre der da. Jeg, spiller ikke wow og heller ikke så grådig mye CS. Blir liksom heller å ta med xboxen siden pcen er litt utdatert.

Blir vel heller noe lan greier hjemme hvis jeg får kasta ut foreldrene.

Lenke til kommentar
Hva er "crew"? :mellow:

De som arrangerer The Gathering. :) Alt fra rigging av pulter til alle sammen, til forskjellige konkurranser. Er ganske mye arbeid bak det å arrangere et så stort arrangement, så er en god del folk som jobber dag og natt for at alle skal få den beste opplevelsen ut av besøket sitt. ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke om de tar inn folk til crew fortsatt, det har ikke jeg kontroll på for å være ærlig, usikker på når man må søke.

For å søke crew legger man inn en søknad her. Er mange posisjoner man kan søke, ettersom det er et par områder som tas hånd om på TG. ^^ Du kan lese mer om hvordan du kan søke på FAQen til TG. :) Mener du kan finne en oversikt om hva de forskjellige crew-ene driver med på wannabe. ;)

Personlig var jeg i crew-et som hadde ansvar for spill, med andre ord arrangerte vi konkurranser i de forskjellige spillene. Alle hadde sitt spill de måtte holde kontroll på, er ikke én fyr som har ansvar for alle spillene liksom. :p Innad i vårt crew, var også egne folk som hadde ansvar for servere og lignende. Så hovedområdet for meg var ganske enkelt å arrangere en såkalt "compo" i "mitt" spill og å hjelpe til med andre ting om det skulle være nødvendig. :) Var mye jobb, men var verdt strevet! Utrolig moro! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...