Wartom_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Drar om jeg får med noen kompiser. Tviler litt på det egentlig siden det blir veldig langt å dra herfra. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde tenkt å dra på TG. Men siden det ikke er css i compo reiser jeg på fjellet Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 gleder meg Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Smurfen who? Er det deg jeg spillte i css clan med ? Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Smurfen who? Er det deg jeg spillte i css clan med ? yep Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Et eksempel her. Bilde tatt av CG under TG08. Oi! Det der er jo hylla vår. Jeg er han du såvidt ser bakhode på lengst til venstre Var der for første gang i fjor og skal dit i år også sammen med en gjeng fra elektroklassa + en del andre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg skal forhåpentligvis og mest sannsynlig på TG i år. Jeg blir forferdelig skuffa om det ikke blir sånn. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Skal på TG i år og ja Var der i '07 og '08 også Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Haha dødskult bilde av den grønne hyllen. Nei,blir nok å vente til neste år slik at jeg har penger til det. Lenke til kommentar
Zeo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Blir nok ikke TG på meg i år, var der i fjor though. Må sies at det var en opplevelse for livet, utrolig moro! Jobbet i game-crew, var alltid noe å gjøre. Tror ikke jeg hadde orket å sitte fremfor skjermen for å spille hele TG, men det er da de som orker det også! =) Anbefaler alle som ikke har vært på TG noen gang å reise, og om crew frister anbefaler jeg dere å søke! Utrolig hyggelige folk som står bak alt sammen. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hva er "crew"? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Har litt lyst til å stikke med kamerater (de vil i alle fall), men jeg vet ikke helt hva jeg har å gjøre der da. Jeg, spiller ikke wow og heller ikke så grådig mye CS. Blir liksom heller å ta med xboxen siden pcen er litt utdatert. Blir vel heller noe lan greier hjemme hvis jeg får kasta ut foreldrene. Lenke til kommentar
cHEVY_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Kjører Tahoe med stor skaphenger Innom sverige på vei opp, detta blir bra! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Har aldri vært på TG før, så jeg gleder meg hvertfall vilt. Tror vi har fått med ti-femten folk eller noe slikt. Lenke til kommentar
Zeo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hva er "crew"? De som arrangerer The Gathering. Alt fra rigging av pulter til alle sammen, til forskjellige konkurranser. Er ganske mye arbeid bak det å arrangere et så stort arrangement, så er en god del folk som jobber dag og natt for at alle skal få den beste opplevelsen ut av besøket sitt. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Ah såpass? Hvordan kan man bli crew? Hadde vært kjekt om du ville meddele litt informasjon bak det, til meg og andre som lurer på det. Lenke til kommentar
Zeo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Vet ikke om de tar inn folk til crew fortsatt, det har ikke jeg kontroll på for å være ærlig, usikker på når man må søke. For å søke crew legger man inn en søknad her. Er mange posisjoner man kan søke, ettersom det er et par områder som tas hånd om på TG. ^^ Du kan lese mer om hvordan du kan søke på FAQen til TG. Mener du kan finne en oversikt om hva de forskjellige crew-ene driver med på wannabe. Personlig var jeg i crew-et som hadde ansvar for spill, med andre ord arrangerte vi konkurranser i de forskjellige spillene. Alle hadde sitt spill de måtte holde kontroll på, er ikke én fyr som har ansvar for alle spillene liksom. Innad i vårt crew, var også egne folk som hadde ansvar for servere og lignende. Så hovedområdet for meg var ganske enkelt å arrangere en såkalt "compo" i "mitt" spill og å hjelpe til med andre ting om det skulle være nødvendig. Var mye jobb, men var verdt strevet! Utrolig moro! Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Nå starter bilettsalget gleder meg:P Lenke til kommentar
cHEVY_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 150. plass nå! EDIT: 100! EDIT: 95! EDIT: 93! EDIT: 89! EDIT: 83! EDIT: 79! EDIT: 75! EDIT: 25! Bestilt Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 "You are number 780 in the queue." 4961 billetter igjen, maks 5 billetter pr. pers, x=4961/780= x>5= Jeg er sikret billett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå