ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Tittelen sier vel det meste, noen her som skal på The Gathering i påsken? Noen spesielle planer? Jeg og noen kamerater har tenkt til å ta oss turen dit, skal lage hylle og greier. Har allerede planlagt 20 liter Cola på hver. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 blir vel samme opplegget som i fjor, med hylle å greier, kanskje sette litt farge på hylla, rosa eller noe, Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Får jeg med meg noen herifra blir jeg å se på TG! Gidder ikke dra til Vikingskipet alene.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 TG ja. Litt for nerdy atmosfære for min del. Men sikkert for de som liker svette kropper Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde nok vært en kjekk opplevelse, men jeg liker ikke helt tanken på å dra opp alene OG ukjent i dette lille gamersamfunnet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde nok vært en kjekk opplevelse, men jeg liker ikke helt tanken på å dra opp alene OG ukjent i dette lille gamersamfunnet. Kan nok tenkes at noen gjenger vil være interne, men if you don't risk any, you won't gain any. Alltids fett å møte nye folk. Birger Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 jeg , dama og brødrene mine skal som vanelig, og par kammerater.. har blitt tradisjon de siste åra så i år ta vi med en 5 liters bøtte med godis og et brett med cola box`er hver Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Tja har veldig lyst men tror alderen setter en stopper for akkurat det da... Om jeg ikke finne rnoen på min alder osm også skal delta:-) Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skal, første året mitt som crew, tror det blir en bra opplevelse Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Kan nok tenkes at noen gjenger vil være interne, men if you don't risk any, you won't gain any. Alltids fett å møte nye folk. Birger Du har så rett, så rett, Birger. For å være ærlig så er jeg redd jeg ikke holder helt mål med de andre TG-folka. Gjerne fordi jeg ville dukket opp med en Mac og ikke en heftig, utpimpet PC med ørten lyskilder og medfølgende briller for å se "showet" inni kabinettet. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Selvsagt skal jeg det. Folk har slutta å spørre meg hva jeg skal i påsken, for "han skal nok på nerdefesten han". Gleder meg passe mye :wub: Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Har aldri orket å dra med meg vaskemaskinen lengere opp i nord for å game! Så blir nok ikke noe i år heller! Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 The gathering er en tradisjon som må opprettholdes så ja, det blir nok tg09 på meg^^ hylle-check pc-check div andre ting-venter jeg heller med Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Kan noen forklare "hylle" for meg som er uvitende? Lenke til kommentar
maglame Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Gått glipp av et TG for mye. Selvfølgelig skal jeg dit i år! ^_^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Kan noen forklare "hylle" for meg som er uvitende? KK at your service! Siden bordplassen du får på TG er relativ liten så er hyller en innretning som settes oppå din plass, og fungerer som et lager opp i høyden. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 KK at your service! Siden bordplassen du får på TG er relativ liten så er hyller en innretning som settes oppå din plass, og fungerer som et lager opp i høyden. Haha så gøyalt! Har du et bilde eller to? Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Var skøy når jeg var litt mindre, men føler at det er en litt pointless måte å tilbringe påskeferien på nu. Var der i 03,04 & 05...det holdt for min del... Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Haha så gøyalt! Har du et bilde eller to? Et eksempel her. Bilde tatt av CG under TG08. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Selvfølgelig skal jeg dit! Var der i fjor, og det var dritfett. Gjelder å prøve å få med seg enda flere å år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå