Paisley Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ah, skal se litt etter da. Men er managermodus det samme som en karriere(modus)? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du skulle finne edit player et sted som heter "Overganger" elns. som ligger under my FIFA 09 Men ja, karriere modus er det samme som manager modus så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kom det nye achievements med the Ultimate Team DLC'n ?? :rolleyes: Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 trur det. mener jeg fikk achievement for å pakke opp min første silver pack. EA serverne nede for alle nå eller bare stakkars meg? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som spiller FIFA09 på PS3 og som vil spille online? Klikk på meg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan noen forklare kort hva den ultimate DLC greia er? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ultimate team lar deg sette sammen et lag med spillere som du får ved å kjøpe fotballkort, som er i bronsje, sølv og gull. De beste spillerne finner man i sølv og gull pakkene. Når man spiller kamper får man penger og poeng som man bruker til å kjøpe nye fotballkort og poeng som etterhvert lar deg spille turneringer. Man må da sette sammen det ultimate laget og det er flere fatkorer som spiller inn ved det ultimate lag. Bla. kjemien blant spillerne, som økes når de spiller i sin favorittposisjon, formasjon og kjemien økes faktisk hvis et av leddene på banen kun har spillere fra samme hjemland. En kort forklaring dette, se youtube og google for mer info Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 fikk ashley cole og jagielka i dag:) endelig et par greie spillere. hehe. føler jeg har hatt uflaks med pakkene. har så og si ikke fått noe staff cards heller. trenger sårt manager og head coach. Synes det er litt dårlig search funksjon. har en spiller med hode skade og kunne tenke meg trade et kort så jeg slapp å vente på han, men er jo typ umulig å finne også tar det såpass lang tid å loade opp kort og priser på trade. Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg har nettopp spilt ferdig min første sesong i Be A Pro. Men nå er plutselig lagene i Premier League de samme som i BAP karrieren. Wolves, Reading, Ipswich er i Premier League. Noen som vet hvordan jeg fikser dette så det blir normalt igjen? Edit: Det ble fikset da jeg lastet ned den nye Adidas Live Season'en. Endret 23. mars 2009 av Lombax0 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Endelig var PS3en reparert og fikk lastet inn Troféne på FIFA. Deilig å spille gode gamle FIFA igjen Blir nok mer spilling i løpet av dagen. Endret 26. mars 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg får ikke tatt det Trofeet der man skal score tyve mål på arenaen. Har nok goala hundre, men får den fortsatt ikke. Fikk den med 5 mål helt greit da. Noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du må score 20 mål sammenhengende/etter hverandre. Ikke score 20 ved forskjellige anledninger Noen som faktisk har giddet å kjøpe ultimate team pakken? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Neh, virket ikke så spennende. Når FIFA på nett i tillegg blir for laggy for min del så ble ikke det noe av. Endret 29. mars 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Gikk inn i en online liga og lastet inn nye spillertropper. Jeg hadde laget meg selv på Be A Pro og satte meg selv på Arenaspiller. Men etter at jeg lastet ned disse spillertroppene kom plutselig Ronaldiniho som Arenaspiller. Før jeg lasta ned disse spillertroppene hadde jeg akkurat kommet på førstelaget til hamburg (Har blitt kaptein men starta en ny profil siden den andre kræsja) men når jeg spilte etter at jeg lastet ned spillertroppene begynte jeg å spille med reservelaget og det står at jeg er på første laget :-/ Noen som vet hvorfor dette har skjedd? Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du må score 20 mål sammenhengende/etter hverandre. Ikke score 20 ved forskjellige anledninger Noen som faktisk har giddet å kjøpe ultimate team pakken? yeah lett! veldig morsom mod:) Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hehe, fikk Messi, Bojan og Vidic i den første gullpakka. Har også fått Giovanni Dos Santos, Toldo, Bentley og flere. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 hehe ikke dumt. Fikk ronaldinho som jeg fikk solgt for 25k coins har et ganske greit lag nå med gullspillere. men jeg synes det er så rart å spille i ultimate i forhold til vanlig? føler ikke det passningene og hastigheten i spillet er likt. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Etter å ha spilt en 10 timer, synes jeg Ultimate Team virker veldig kult. Deilig å få noe nytt innhold til Fifa, og selve modusen virker skikkelig kul. Eneste problemet, er at jeg blir sittende å grinde mot CPU med dårlige lag for å få spart opp nok coins, da 4/5 av de jeg blir satt opp med på nett har for bra lag til at det er noen vits å spille. Det jeg lurer på, er om det er en kjappere måte å komme seg opp på et respektabelt nivå. Har fått Gerrard i siste gullkortpakke, lønner det seg å prøve å selge, eller er det bare å holde på stjernene? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ingen som har lyst til å lage en offisiell trade-tråd da, for oss som spiller Ultimate Team? Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 føler ultimate blir for dumt i lengen, til slutt så sitter alle med et eller annet lag sammensatt av sine favoritter hvor alle har 99 i speed og sikkert alle andre stats etterhvert og. blir da litt moo point å spille. men det er veldig morsomt i å bygge et lag i starten. det burde ikke ha vært så enkelt å få et sykt lag såpass raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå