Gå til innhold

FIFA 09-tråden


Hofer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ultimate team lar deg sette sammen et lag med spillere som du får ved å kjøpe fotballkort, som er i bronsje, sølv og gull. De beste spillerne finner man i sølv og gull pakkene. Når man spiller kamper får man penger og poeng som man bruker til å kjøpe nye fotballkort og poeng som etterhvert lar deg spille turneringer.

 

Man må da sette sammen det ultimate laget og det er flere fatkorer som spiller inn ved det ultimate lag. Bla. kjemien blant spillerne, som økes når de spiller i sin favorittposisjon, formasjon og kjemien økes faktisk hvis et av leddene på banen kun har spillere fra samme hjemland.

 

En kort forklaring dette, se youtube og google for mer info :)

Lenke til kommentar

fikk ashley cole og jagielka i dag:) endelig et par greie spillere. hehe. føler jeg har hatt uflaks med pakkene. har så og si ikke fått noe staff cards heller. trenger sårt manager og head coach.

 

Synes det er litt dårlig search funksjon. har en spiller med hode skade og kunne tenke meg trade et kort så jeg slapp å vente på han, men er jo typ umulig å finne også tar det såpass lang tid å loade opp kort og priser på trade.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp spilt ferdig min første sesong i Be A Pro. Men nå er plutselig lagene i Premier League de samme som i BAP karrieren. Wolves, Reading, Ipswich er i Premier League.

Noen som vet hvordan jeg fikser dette så det blir normalt igjen?

 

Edit: Det ble fikset da jeg lastet ned den nye Adidas Live Season'en.

Endret av Lombax0
Lenke til kommentar

Gikk inn i en online liga og lastet inn nye spillertropper. Jeg hadde laget meg selv på Be A Pro og satte meg selv på Arenaspiller. Men etter at jeg lastet ned disse spillertroppene kom plutselig Ronaldiniho som Arenaspiller. Før jeg lasta ned disse spillertroppene hadde jeg akkurat kommet på førstelaget til hamburg (Har blitt kaptein men starta en ny profil siden den andre kræsja) men når jeg spilte etter at jeg lastet ned spillertroppene begynte jeg å spille med reservelaget og det står at jeg er på første laget :-/ Noen som vet hvorfor dette har skjedd?

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt en 10 timer, synes jeg Ultimate Team virker veldig kult. Deilig å få noe nytt innhold til Fifa, og selve modusen virker skikkelig kul. Eneste problemet, er at jeg blir sittende å grinde mot CPU med dårlige lag for å få spart opp nok coins, da 4/5 av de jeg blir satt opp med på nett har for bra lag til at det er noen vits å spille. Det jeg lurer på, er om det er en kjappere måte å komme seg opp på et respektabelt nivå. Har fått Gerrard i siste gullkortpakke, lønner det seg å prøve å selge, eller er det bare å holde på stjernene?

Lenke til kommentar

føler ultimate blir for dumt i lengen, til slutt så sitter alle med et eller annet lag sammensatt av sine favoritter hvor alle har 99 i speed og sikkert alle andre stats etterhvert og. blir da litt moo point å spille.

 

men det er veldig morsomt i å bygge et lag i starten. det burde ikke ha vært så enkelt å få et sykt lag såpass raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...