Gå til innhold

FIFA 09-tråden


Hofer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte i går og jeg kjenner jeg blir så vanvittig varm i toppen av folk som setter C.Ronaldo på topp og bare spurter i mål. Skjer med hver og en jeg spiller mot. Nei, då er det bedre å spille mot folk som regelrett spiller meg ut. IKKE har et lyn av en spydspiss.

 

Hater spillet av og til, men jeg klarer faen ikke få nok av det for tiden. Det finnes ikke noen annet spill som gjør meg så sint.

Lenke til kommentar

spillerne får dårligere overall om du setter de på andre plasser enn de kan spillet. Men ronaldo takler jo lett å spille CF.

 

Ronaldo er til tider godlike, hvertfall med adidas live season, men selvom en spiller kan gjøre mye så er det ikke umulig å stå imot:)

 

nettet mitt har vært balle, så hakke fått spilt på 3-4 dager:( heldigvis er det fifa kveld med gutta i dag, blir herrlig!

Lenke til kommentar
EA skulle ha gjort at spillerne hadde blitt dårligere hvis de ikke spilte på sin naturlige plass, slik som i FM. Da hadde du nok ikke hatt det problemet ;)

Tho' Ronaldo spiller av og til på topp for United ;) Samtidig som at han er en offensiv midtbanespiller til vanlig.

Lenke til kommentar
Spillte i går og jeg kjenner jeg blir så vanvittig varm i toppen av folk som setter C.Ronaldo på topp og bare spurter i mål. Skjer med hver og en jeg spiller mot. Nei, då er det bedre å spille mot folk som regelrett spiller meg ut. IKKE har et lyn av en spydspiss.

 

Hater spillet av og til, men jeg klarer faen ikke få nok av det for tiden. Det finnes ikke noen annet spill som gjør meg så sint.

Som om jeg skulle ha skrevet det selv. Spiller du på 360 eller PS3? Hvis 360, add jul1anr1k hvis du er keen på noen matcher mot en som er alle andre enn United.

Lenke til kommentar

Synes all whininga om folk som setter Ronaldo på topp og spurter ballen i mål er litt overdreven. Er man god, klarer man uansett å demme opp for det, med mindre man møter en skikkelig god motstander som åpner forsvaret totalt. Samme mener jeg forsåvidt om whininga rundt at alle skal være United. Greit, det er jævlig kjedelig å møte United 10 ganger på rad, den ser jeg, men å drive å hyle ut sin frustrasjon fordi de har så mye "bedre og raskere spillere", skjønner jeg meg ikke helt på. Besides, hvor ofte møter man noen som er United og er skikkelig gode? Tror aldri det har skjedd for min del(dette kommer selvsagt av at jeg er helt latterlig god selv ;) )

Lenke til kommentar

Var Norge og spilte mot Barcelona og tapte 3-0. Ba så om rematch der begge hadde 4 stjerners lag, der jeg var Norge og han/hun var Skottland, og vant 2-1. Han/hun ville ha rematch med Kamerun, og jeg stilte selvsagt med Norge. Kjørte Trond Olsen/Carew som spissparet i en 4-1-2-1-2-formasjon og vant 5-1. Føltes veldig deilig =)

 

Endelig en som ikke stakk med engang han/hun lå under.

Lenke til kommentar

Jeg blir gal av BAP. I større deler av kamper, noen gang hele omganger, så får jeg bare negativ rating samme hva jeg gjør. Det kan bety at jeg kan ja f.eks. 8,3 til pause for så å droppe ned til 5 i løpet av 2. omgang. Har noen andre opplevd dette? Og skal det være sånn, eller er det bare en heftig bug? :wacko:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...