Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GET er da helt greit så lenge man ikke faktisk jakter på side 4-5-600 osv. Om man har innlegg med et sånt nummer kan man jo slenge inn en "300 GET", men å jakte på GET ved at flere bare spammer er jeg enig i at er noe dritt. Selv poster jeg en GET om jeg ser at innlegget mitt vil være f.eks side 700, men jeg sørger for å ha med noe mer også.

Lenke til kommentar
Vil ikke banne nattameldinger og tøsing. Vil banne "GET" shiten. Sluttet forøvrig å se med megavideo da lyden og videoen sluttet å være syncet riktig i alle de nyeste dexter episodene (lyden kom før det som skjedde).

Så lag en tråd om det i det i tilbakemeldinger til forumet.

Vet at det aldri kommer til å ha noe å si, er mer en oppfordring til brukerne enn noe annet. Og som lakus sier, det er når en post kun inneholder 42543w6356 GET, at jeg blir furten.

Megavideo er forøvrig ulovlig så vidt jeg vet, så vi kan egentlig ikke snakke om det her. Uansett så er jo google din venn når det kommer til slike ting.

edit: du skal egentlig bare hoppe på røra, men det kan være litt bugga noen ganger. Det hjelper hvis du løper på veggen først, eller, når du hopper fra rør til rør, at du klarer oppover og så hopper.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Pipe grabbing glichen var ekstremt irriterende når jeg tok en speedrun på 11 minutter i mirrors edge. Er ikke noe som var mer gøy enn å se ho hoppe gjennom et rør når du er rett ved mål, og miste mange sekunder og achievementen på grunn av det.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...