Gcduden Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 http://www.lan.com/cgi-bin/country_selector.cgi Disse skal jeg reise med neste gang jeg flyr. Lan på flyet er win. Sitte på fly å lane. Da må du være nerd da! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) I call for ban of this "GET" thing. Akkurat som tøsing og nattameldinger ikke var lov på diskusjon... edit: I samme slengen, hvorfor ikke innføre en konkurranse om å få first post i hver nye artikkel :rolleyes: ? Endret 26. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nei, hva sier dere? På tide å kicke opp tempoet litt. http://open.spotify.com/track/0TaxwOeXBY5RQbLMrEFiNH Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 BREAKING NEWS: Første gang jeg ikke klager på BF:H. Denne gangen klarte jeg og spille 3 awesome runder før jeg ble disconected http://www.lan.com/cgi-bin/country_selector.cgi Disse skal jeg reise med neste gang jeg flyr. Lan på flyet er win. Sitte på fly å lane. Da må du være nerd da! Lol, gullkorn Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som vet hvordan jeg kan åpne Spotify HTTP-linker i Linux: Ubuntu? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dette går så det suser:-)nå er jeg halvveis til lvl 9 og har fylt opp ene abilitien min som er skjold så jeg tåler uendelig mye! Nesten uforskammet mye! Jeg har følgende: Royal Heavy - lvl 2 Nazi soldier - lvl 6 Nazi Sniper - lvl 3 Royal Soldier lvl - 7 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er. Det. Mulig? Når jeg faktisk skal sette i gang med BioShock, så finner jeg ikke den helvetes disken! Da får jeg begynne med Mirror's Edge i stedet, som fikk andreplass <_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg fikk helt panikk da jeg trodde jeg hadde glemt laderen til pcen igjen hjemme, men heldigvis lå den i den andre vesken. Det er i slike tilfeller man merker hvor avhengig man egentlig er -_- Endret 26. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei forumfolk! Jeg kom nettop hjem fra norgescup. Det gikk bra, men kunne gått mye bedre (en av helgas fem seilaser gikk rett til helvete.) Ellers skal jeg opp å spise nå, spille litt mount and blade (har lastet ned trial versjon,) dusje og legge meg etter det. Hva driver dere med? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg ser på den sjette sansen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg ergrer meg over at Megavideo kun lar meg se 72 minutter med video før jeg må vente en ny time for å kunne se mer. Det avbryter min Mythbusters-stund. Og ellers er jeg forskrekket over at Gormers vil banne nattameldinger og SO-tøsing i Siste Ordet. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg ergrer meg over at Megavideo kun lar meg se 72 minutter med video før jeg må vente en ny time for å kunne se mer. Det avbryter min Mythbusters-stund. Og ellers er jeg forskrekket over at Gormers vil banne nattameldinger og SO-tøsing i Siste Ordet. Du kan registrerer deg der, da kan du sjå så myke du vil trur eg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har jogget, og dere har ikke nådd side 1000. Win + Win = Epic Win. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Helt enig med Lakus på alle punkter. Irriterende Megavideo. Flosshatt: Det koster penger å registrere seg. Jeg er også forskrekket over deg Gormers. :o Endret 26. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg ergrer meg over at Megavideo kun lar meg se 72 minutter med video før jeg må vente en ny time for å kunne se mer. Det avbryter min Mythbusters-stund. Og ellers er jeg forskrekket over at Gormers vil banne nattameldinger og SO-tøsing i Siste Ordet. Du kan registrerer deg der, da kan du sjå så myke du vil trur eg. Koster ikke det schpenn, da..? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Gjer det det? Eg trur det berre kostar penger for å få premium konto, men eg er ikkje sikker. Du må vere over 18 for å regge deg, så eg har ikkje gjort det. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 uff.. sitter på en tom server på bfheroes.. er på sgtsvenning om dere vil bli med? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hva har skjedd med StabakJFr or whats his face? Er han.. død? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg holder på å lage meg litt middag, samtidig som jeg venter på at Being Human skal buffre seg ferdig. Jeg skulle forresten finne frem litt krydder til å ha på kyllingvingene mine. og ettersom det ikke står på boksen hva som er inni, fikk jeg den fantastiske ideen med å lukte på den, så nå sitter jeg med en hel del med grillkrydder i nesen og det er ikke noe særlig behagelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jopp, det koster penger, noe jeg helt ærlig ikke er interessert i å betale. Produsentene bak videoene jeg ser på får jo ikke en krone. Dermed er det Megavideo som utnytter meg via andres arbeid. Og jeg liker ikke å bli utnyttet via andres arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå