Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I call for ban of this "GET" thing.

Akkurat som tøsing og nattameldinger ikke var lov på diskusjon...

edit: I samme slengen, hvorfor ikke innføre en konkurranse om å få first post i hver nye artikkel :rolleyes: ?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg fikk helt panikk da jeg trodde jeg hadde glemt laderen til pcen igjen hjemme, men heldigvis lå den i den andre vesken.

Det er i slike tilfeller man merker hvor avhengig man egentlig er -_-

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Hei forumfolk!

Jeg kom nettop hjem fra norgescup. Det gikk bra, men kunne gått mye bedre (en av helgas fem seilaser gikk rett til helvete.)

Ellers skal jeg opp å spise nå, spille litt mount and blade (har lastet ned trial versjon,) dusje og legge meg etter det.

Hva driver dere med?

Lenke til kommentar

Jeg ergrer meg over at Megavideo kun lar meg se 72 minutter med video før jeg må vente en ny time for å kunne se mer. Det avbryter min Mythbusters-stund. Og ellers er jeg forskrekket over at Gormers vil banne nattameldinger og SO-tøsing i Siste Ordet.

Lenke til kommentar
Jeg ergrer meg over at Megavideo kun lar meg se 72 minutter med video før jeg må vente en ny time for å kunne se mer. Det avbryter min Mythbusters-stund. Og ellers er jeg forskrekket over at Gormers vil banne nattameldinger og SO-tøsing i Siste Ordet.

Du kan registrerer deg der, da kan du sjå så myke du vil trur eg.

Lenke til kommentar

Du kan registrerer deg der, da kan du sjå så myke du vil trur eg.

Koster ikke det schpenn, da..?

Lenke til kommentar

Jeg holder på å lage meg litt middag, samtidig som jeg venter på at Being Human skal buffre seg ferdig.

Jeg skulle forresten finne frem litt krydder til å ha på kyllingvingene mine. og ettersom det ikke står på boksen hva som er inni, fikk jeg den fantastiske ideen med å lukte på den, så nå sitter jeg med en hel del med grillkrydder i nesen og det er ikke noe særlig behagelig.

Lenke til kommentar

Jopp, det koster penger, noe jeg helt ærlig ikke er interessert i å betale. Produsentene bak videoene jeg ser på får jo ikke en krone. Dermed er det Megavideo som utnytter meg via andres arbeid. Og jeg liker ikke å bli utnyttet via andres arbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...