Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nå skal jeg spise grøt og se på Mythbusters i mine sommerlige klær som ikke har vært ute av huset i hele dag. Der gikk jeg over i fase to, og min spådom for dagen er gått i oppfyllelse. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nå må jeg gå opp og øve fysikk og gjøre nettside arbeid snart!! Men det er så.... kjedelig!... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nå skal jeg ut og ta brosjan i bordtennis. Jeg eier i bordtennis. Hardcore gaming. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg skal snart komme meg til bussen for å så sove i en halvanen time ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 WEST_ERROR_JOINFRIEND_ERROR_3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det forresten lov å spørre om noen har fått Warnings her inne på forumet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det forresten lov å spørre om noen har fått Warnings her inne på forumet? Jeg har fått en. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Heroes var rett og slett ikke noe morsomt. Satt i en tanks og skøyt på 5 folk ved et flagg og seks direkte treff senere var ingen av dem døde. Spiller heller Quake Live! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvordan ser jeg det...? På diskusjon.no er det iallefall en bar under navnet ditt på venstre side her med ett prosenttall sidenav. Jeg har fått en. You bad, bad boy. Er det lov å spørre om for hva? ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 WEST_ERROR_JOINFRIEND_ERROR_3 Tror det er når det er fullt. Og den rekker faen meg alldri mer en en runde før den rekonekter. FUCKDONKEYVAGINADILDOPENISASSBUTTSMELLYARSEFAENJÆVLAFITTEPUSSYDICKKUKKKUKTISSEKØ DD. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Wow... jeg klarte faktisk å lese det siste der. Hey, jeg kan lese ting uten mellomrom. ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har 0% på diskusjon. Tror ikke jeg har noe her, men vet helt ærlig ikke... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg hadde 10 prosent her og på diskusjon.no pga. nybegynner spam men det forsvant. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 WEST_ERROR_JOINFRIEND_ERROR_3 Tror det er når det er fullt. Og den rekker faen meg alldri mer en en runde før den rekonekter. JEGHARETLITEORDFORRÅDOGGJØROPPFORDETMEDCAPSLOCKOGMANGESTYGGEORDSLIKATJEGBLIAKSEP TERTPÅINTERNETT. Fixed. Begynn nå ikke å spørre og grave etter warn-nivået til en og annen. Det er noe hver enkelt bruker og de forumansvarlige skal være obs på. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) double post, my bad This kid's a noob fag (fra en sang, morsomt hvis dere har hørt den ^_^) Endret 26. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Aldri fått en eneste warn jeg, hverken her eller på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 double post, my bad This kid's a noob fag (fra en sang, morsomt hvis dere har hørt den ^_^) Whats your problem douchebag osv^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Begynn nå ikke å spørre og grave etter warn-nivået til en og annen. Det er noe hver enkelt bruker og de forumansvarlige skal være obs på. Husker bare at det på diskusjon.no ikke var lov å snakke om Warn nivået sitt. Den regelen skjønte jeg aldri helt. Om en bruker har lyst til å fortelle at han eller hun har f.eks 20% Warn, hvorfor skal han eller hun ikke få lov til det? Var derfor jeg opprinnelig spurte, og ikke for at alle skulle plapre ut om nivået sitt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg hadde 100% på diskusjon. 0% her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå