HerrGhost Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Da er denne karen klar for fjelltur. Dere får prøve å komme dere ut dere også litt. Ulriken opp? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Da er denne karen klar for fjelltur. Dere får prøve å komme dere ut dere også litt. Jeg var da ute i hele går jeg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 det er en pc du kan laste ned og prøve i f.eks en halvtime. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hehehe ser jeg et lite Gullkorn! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Egentlig ikke... Men nå skal jeg spille BF:H ^_^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Da er denne karen klar for fjelltur. Dere får prøve å komme dere ut dere også litt. Ulriken opp? Ikke akkurat. More like en tredjedel på veien opp. ^^ Starter fra Nattlandsfjellet (der jeg bor), og går opp et godt stykke. Så går jeg ut på "kanten" av fjellet og nyter utsikten utover hele byen, mens jeg sitter og funderer på livets små og store spørsmål. Deretter går jeg ned igjen. Tar ikke mer enn en time totalt. Men det er grei trening egentlig. Er jo oppoverbakke i 20 minutter konstant, noe som er nok til å få pulsen til å gå i taket. Så god trening overall. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Mye kjekkere å gå på de "skikkelige" byfjellene jo hehe. Var på toppen av Løvstakken forrige Søndag. Men fint å sitte på toppen av alle fjell og se utover Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sant det. Hadde forsåvidt vært deilig å gå helt opp til Ulriken. Men jeg hadde verken tid eller ork. Jeg må jo få kost meg med film og litt BF også. For ikke å snakke om studiearbeid. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 HCG: Jeg tror demo-pcer er de som har blitt vist frem på utstillinger, og derfor får de en billigere pris. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Faen, jeg sto opp nå Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Om dere spiller enda så blir jeg med om ikke lenge. nu har vi 1 ledig Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) HCG: "Demovarer er et tilbud til de som ønsker å gjøre en ekstra god handel til reduserte priser! Produktet selges ikke som nytt og dette kommer av at det kan ha vært brukt, har ødelagt emballasje, er returnert på angrefrist, reparert av leverandør og lignende. Hvis ikke annet er oppgitt skal varen være i god stand." fra komplett.no Endret 26. april 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hadde mareritt i natt! Drømte at rapportsenter hadde flere hundre rapporter som vi måtte fikse Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 av det Mest sannsynlig tar jeg meg en liten fjelltur/treningsrunde idag og. Fant også en morsom undersøkelse av gjennomsnitts-IQ blant velgere fordelt på de ulike partiene: http://www.nrk.no/programmer/tv/test_nasjonen/3098803.html Undersøkelsen er selvsagt ikke veldig vitenskapelig, men det viser seg at Venstre-velgere er de med høyest IQ. Tja, med tanke på at RV's velgere er de med nest høyest IQ vet jeg ikke hvor stolt jeg ville vært av det Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sant det. Hadde forsåvidt vært deilig å gå helt opp til Ulriken. Men jeg hadde verken tid eller ork. Jeg må jo få kost meg med film og litt BF også. For ikke å snakke om studiearbeid. Tror selv jeg begynner med banen opp dit når den åpner. Kanskje gå ned Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hadde mareritt i natt! Drømte at rapportsenter hadde flere hundre rapporter som vi måtte fikse Det kan ordnes. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sikker på at det var et mareritt? 989 GET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå