lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Og da man vrir seg i sengen om kvelden fordi man er sikker på at det kravler en bataljon på 1000 insekter opp sengebena for å krype inn i øret og nesa på deg. Må nesten henvise deg til dette innlegget nå. Get over it :rolleyes: Jeg ser på Jimmy Kimmel og de sa han ene fyren hadde twitter. Og de hadde han http://twitter.com/IAMGUILLERMO Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Og da man vrir seg i sengen om kvelden fordi man er sikker på at det kravler en bataljon på 1000 insekter opp sengebena for å krype inn i øret og nesa på deg. Må nesten henvise deg til dette innlegget nå. Å herre Jesus. I det innlegget beskrev du i detalj mitt verste insektsmareritt. Merkelig at jeg satt og klødde meg febrilsk over hele kroppen mens jeg leste det.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 http://www.spiderzrule.com/spider408/Grass...Side%20View.JPG Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva skal folket her gjøre i morgen da? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Forberede meg til et norskforedragting om Invar Ambjørnsen og hans forfatterskap. Jay. B) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg har ingen planer for morgendagen annet enn å komme meg opp på hybelen igjen. Endret 25. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Det enkleste er vel å ikke ha noen plan. Da slipper man å stresse. B) Edit: Eller for å si det slik: Ta livet som det faller seg, ja ta det som det faller seg... *fade out* Endret 25. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 I morgen skal jeg late som om jeg har et sosial liv, men til slutt ende opp med å henge her litt før jeg ser en film. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Med andre ord det samme som alltid Lakus. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kan vi forvente noe episk i kveld Rider, eller er det bare for meg å ta kvelden med det samme...? ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Battlefield: Fuckers, driver og rekonekter meg mitt i rundene. FAEN. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Vi har skjønt det nå. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 God kveld. Har nettopp sett på King Kong (2005). Noe av det beste og mest storslagne jeg har sett! Med 50" TV og heftig surround-anlegg ble jeg kraftig revet med. Faktisk første gang jeg ser den, en skam at jeg ikke har gjort det tidligere. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 King Kong er en flott film, ja. Så den to ganger på kino og har sett den en del ganger på DVD. Da sier jeg god natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå