Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Klarer vi det ikke innen helga er omme, har jeg store sjangser. Er på skolen rundt 1-2 timer på mandag og tirsdag, onsdag er jeg hjemme.

Lenke til kommentar

Jeg er så misunnelig, poste på side 1000 er så mye bedre enn å gå på skole og ha venner! :p

Hvorfor? Det tror jeg vel at jeg forklarte ganske godt i den posten. Jeg mener at dine kommentarer var unødvendige, og at selv om han spurte om du kunne share en låt til han privat og at det er ulovelig blah blah så er det ikke noe poeng i å henge seg sånn opp i det.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Han spurte jo akkurat om det retningslinjene sier at vi ikke skal gjøre, og uansett så må jeg virke eksemplarisk, har allerede fått en advarsel.

Lenke til kommentar
Og foresten: Når jeg så på TBBT idag hadde han ene fått seg kjæreste. Er det andre episode?

Så du det på tvnorge i dag? isåfall var det ikke andre episode, ettersom de allerede har send en stund i helgene. Det er i ukedagene de akkurat har begynt å sende, altså andre episoden episoden blir derfor sendt på mandag :)

Lenke til kommentar

Marsipan smaker fælt, og på TV går det bare drit uansett, så du går ikke glipp av noe :p

Ellers, har noen beta-keys til Battlefield Heroes, og hvordan fikk dere tak i det. Kan noen kanskje fortelle hvilken side "diskusjonen" startet på? :)

Edit: Google is my friend!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Marsipan smaker fælt, og på TV går det bare drit uansett, så du går ikke glipp av noe :p

Ellers, har noen beta-keys til Battlefield Heroes, og hvordan fikk dere tak i det. Kan noen kanskje fortelle hvilken side "diskusjonen" startet på? :)

Google battlefield heroes og sign deg upp. Jeg fikk min etter 6 måneder. Og bf invites er mye sjeldnere en feks. spotify invites.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...