Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi tenker på friheten vår!

Men nå må jeg skuffe dere fordi nå skal jeg dra og måte mine framtidlige arbeidkolegaer! Dette kommer til å bli fantastisk morro! Forhåpentligvis...

Neida dette blir bra uansett :p Vi sankkes og husk: Gjør noe jeg ville ha gjort!!

Lenke til kommentar
Ugghh... Jeg liker ikke å rydde bort alt. Rot er til å gjøre det komfortabel

Samme her. Et ryddig rom er det beste jeg vet enkelte ganger siden det er digg å ha alt ute av syne og bare slappe av. Men andre ganger, som i dag, ligger alt spredd utover bordet. Det er mye deiligere og jeg må si det hjelper meg med å slappe av. Ikke noe stress om jeg skulle søle drikke eller kyllingvinger. Ikke noe vits i å rydde bort noe nå - kan ta det i morgen. Jeg bytter livsstil i helgene :p

Men hva er gamer.no folket da?

This is relevant to my interests. Kjipt om jeg lager 3 Royal helter om alle her spiller som Nationalists.

Ha. Noen som vil se vår nye TV?

2.000.000:1 i kontrast

Ganske sykt.

Selv ser jeg på en av Samsung sine nye skjermer med LED teknologi. En 40" A796. Den koster 13k, men goddamn it, aner du hvor digg bilde det er på disse skjemene? Og ja, jeg vet du kan ha en anelse om det siden dere nå eier en LED tv selv, men det var et retorisk spørsmål :p

Og forresten: Michael Bay er rå på å lage actionfilm. Bring on Transformers 2!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Tven vi kjøpte, koster egentlig 23.000, men det var tilbud på elektromessa til 15.000. Ganske god pris. Vil tro at Mirrors Edge, enkelte scener i Gears 2 er rått på det. Gleder meg som pokkern, spesielt til 1080p filmer! :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...