Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg har en lvl 4 sniper Starta på lvl en i dag! En god sommerlig sang! ny link til bedtre versjon! http://open.spotify.com/track/2WSwaIooYfBjb2OYJReCC2 Endret 25. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Men dere. Blir dere med på og lage en Tyskeer klan i BF:H? Jeg har en lvl 7 royal soldier men jeg lagde nettopp en lvl 1 National sniper, Bumpibjørn. Takk, for sjakk settet atsjones Jeg har en lvl sniper Starta på lvl en i dag! En god sommerlig sang! ny link til bedtre versjon! http://open.spotify.com/track/2WSwaIooYfBjb2OYJReCC2 Da blir vel du med om jeg starter en klan? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hehehe kanskje det kanskje... Snipers of midnight order! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Meh, vi må jo ha andre en bare snipere Snorre må jo få bli med. Nøtte, blir du med på noen runder nå ? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hmm. Snipers of Snorre's Midnight mess? Upcomming poker tournament! Sorry etterpå går det kanskje greit! edit: skal spise og pønte meg for byen:-P etter turneringen men det burde ikke ta for lang tid... Endret 25. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Man kan kun a fire Heroes, og man ikke slette Heroes. Hjelp. Allerede lagd med en Royal Soldier, og skal nå lage meg en National Soldier. Det betyr jo også at jeg må ha en av de hver typene på hver sin faksjon, slik at jeg aldri får vært en class på en av de to fraksjonene. Spesiell løsning. SKulle tro man skulle få lov til å spille som hva man ville på begge sider. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Lag en av alle med tyskere Alle på dette forumet bruker tyskere. Og når du har tysker spill noen runder med meg Den fyren jeg skal bruke nå heter lolidud3 Endret 25. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg har mekka 2 soldater til nå:-) 1 på hvert lag, sniper og soldat. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Flere enn meg som har sol hjemme hos seg? Jepp, her er det rundt 20 grader og om jeg legger meg i en stol på terrassen og tenker at jeg ligger i en strandstol et sted rundt Middelhavet, så tror jeg faktisk på det. Leif. Endret 25. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Men da får du ingen av den siste? Jeg har en Tysk sniper, En tysk soldat og en royal soldat. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 joda jeg kan fortsatt lage 2 soldater til! Jeg har 2 totalt! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg hater den muntre musikken som kommer når man blir rekonektet <_< Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Men jeg blir rekonekta ganske ofte og da blir jeg sur når den kommer. Så om jeg plutselig forsvinner så kommer jeg tilbake. Om jeg hvet att noen herfra er i spillet sier jeg ifra før jeg går. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Så lenge varet den turneringa... Joiner deg om litt lolidude! Skal bare igjennom de 3 s'er Shit shower and shave! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 BF: Heroes: unable to connect (1002) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Så lenge varet den turneringa... Joiner deg om litt lolidude! Skal bare igjennom de 3 s'er Shit shower and shave! Nå driver pc'en og tuller noe fælt med connection. Og jeg suger som sniper så du må regne med og tape BF: Heroes: unable to connect (1002)Rart Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Google is your friend Her er fra forums siden på BF:H kanskje du finner noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå