Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg kan ta med barskapet mitt så har vi nok til en todagers fest til alle oss som er aktiv i SO i hvertfall... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Eller, hvis jeg starter med noe annet, så er pils greit. Må ha noe annet for å komme igang, though! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det er kosen og det sosiale som er viktigst! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Goood Morgen forumfolket! Skal lite i dag, utover å spille fotball og se fotball, så regn med å se meg i denne tråden i dag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Siden dere skal feste, får jeg vel sitte her med alle seriene mine. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 hadde det ikke vært kult med en uberstor fest for alle gamer.no brukerne en gang? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg misunner dere som har råd til å feste. XP Men men. Eneste drikken som gjelder er rødvin eller Hot'n Sweet. Noe annet er bare løgn. ^^ @ Paisley: Det hadde det. Men det viser seg at de færreste brukere av nettfora faktisk gidder å delta på sosiale happenings. Bare se på diskusjon.no. De har et stort antall aktive brukere. Men bare 10 brukere var med på forumfestene i Bergen. Så det ble ikke rare oppmøtet. På en annen side er det vel greit at det ikke kommer så mange, for da er det lettere å bli kjent med de som er der. Endret 25. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Burde ikke vi i Oslo området få til et forumtreff? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg takler ikke rødvin. Rødvin, champagne og hvitvin med kullsyre smaker kort og greit så forferdelig! Hvitvin uten kullsyre, derimot, er jeg med på! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det finnes så mye mer en rom og cola av drinker da! Men drikker masse rødvin selv så jeg skjønner tegninga... Jeg har da en flott 19 åring liggende i rød variant:-) pluss en 5 års hvilt og en 14 års rød:-) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Det var en stund jeg var kjempeglad i hvitvin. Det var vel omtrent det eneste jeg drakk de gangene jeg var med på fester. De gangene jeg smakte rødvin syntes jeg det smakte helt forferdelig. Men så en dag fikk jeg øynene opp for rødvin. Og nå er det helt motsatt. Rødvin er yumyum, mens hvitvin må presses ned dråpe for dråpe. ^^ Forumtreff på Vestlandet går aldri bra hvertfall. Det er jo ikke nok folk. Og skulle folk rundt på vestlandet samlet seg i Bergen må jo enkelte av dem ta ferger og kjøre gjennom en drøss tuneller for å komme hit. Dermed ender det som regel opp med at bare de fra Bergen og omegn kommer. På Østlandet kommer jo folk fra alle mulige steder. Det er urettferdig. :\ Jeg har også lyst til å være med på store forumtreff. Endret 25. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kan jeg ta med Vikingfjord? Cider? Pils er kjedelig i lengden :-/ Ta med hva du vil. Jeg kan ta med barskapet mitt så har vi nok til en todagers fest til alle oss som er aktiv i SO i hvertfall... Du er med. Burde ikke vi i Oslo området få til et forumtreff? Jo. Jeg takler ikke rødvin. Rødvin, champagne og hvitvin med kullsyre smaker kort og greit så forferdelig! Hvitvin uten kullsyre, derimot, er jeg med på! Man takker ikke nei til alkohol. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvitvin er so so i min verden. Rødvin går ned på høykant her i gården. Øl så kommer det veldig ann på merket! Og wisky er nam nam! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg må så flytte til Oslo. Det er jo på en måte hjembyen min og alt og det. Født og tilbrakt fire år der. Ikke en direkte vakker by. Men været var hvertfall pent. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hmmm hvem blir med å spanderer billett til Snorre på neste forumtreff i Oslo?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Malingstynner ^_^ Win. Men forumtreff i Oslo er jeg med på. Hadde vært artig å møte noen herfra! Jeg er med, Nøtte! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hmmm hvem blir med å spanderer billett til Snorre på neste forumtreff i Oslo?? Jeg har gratisbillett på toget. Jeg sender ham den i posten. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg må så flytte til Oslo. Det er jo på en måte hjembyen min og alt og det. Født og tilbrakt fire år der. Ikke en direkte vakker by. Men været var hvertfall pent. Pfh, Bergen er Noregs skikkelege hovudstad. Vêr er ikkje så viktig, for tida er det forresten nydeleg vêr på vestlandet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Også hvem flere er det som ikke har råd da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå