Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

7-8 timer trur eg.

edit: men eg laup igjennom, skal ta ein ordentlig runthrough på vanskeligste grad nå i ferien.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Fordi uansett kva for eit spel eg spelar online, møtar eg masse lag, og eit lag som stikker av. kvar einaste gang. Nå tar eg og kjøper Skate 2 imorgen, da blir eg glad igjen. :p

Lenke til kommentar

Det er i slike stunder min mor ville sagt noe om hvordan materielle ting ikke gjør en lykkelig. Skitt au, om man ikke blir langvarig lykkelig glemmer man hvertfall bekymringene der og da. Dog, skateboard-spill har aldri helt vært min greie. Jeg liker bedre rollespill og strategispill. Kanskje en dæsj med skytespill og/eller action-spill også iblant. Battlefield-serien er jo konge.

Vel. Til tross for at Diskusjon.no har 166 000 (omtrentlig) registrerte medlemmer, betyr det selvsagt ikke at alle brukerne er like aktive. Enkelte brukere har aldri blitt brukt, noen brukere ble forlatt for mange år siden, og noen er veldig lite aktive. Spill-delen av diskusjon.no har faktisk ikke så aaaalt for mange aktive brukere, rent statistisk sett. Skjønt, 2000 registrerte medlemmer på dette forumet er faktisk ikke dårlig, da halvparten av disse sannsynligvis er meget aktive.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Eg har eigentlig ikkje likt skate board spel før eg prøvde Skate, da var eg frelst. Eg hater Th, men skate er det noke spesielt med. Min favoritt sjanger må vel vere Hack'n'slash, sikter spesielt til Diablo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...