Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry, forsvant litt der. Er hos foreldrene mine denne helgen, så søsteren min fikk låne pcen en liten stund :)

Hehehehe! Vel Kan ikke skryte på meg at jeg heller har funnet den store men føler meg nært veldig nært:-)

Hvordan da? eller hvem da blir vel det rette spørsmålet. Hun du skal flytte i lag med?eller en du ikke tør nevne for the gang? :)

Edit:leif

Ble litt oppslukt i Ross jeg nå.

Vel hva skal man si. Det er vel ganske tidlig da vi fortsatt er på flørte stadiet men jeg har en god følelse:-) jeg har kjent henne nå i 2 år :)

Lenke til kommentar

var det alt shampoo? Hadde et lit håp om noe episk i dag! Men uansett! God natt da shampoo sov godt og drøm søtt!

Hmmm eller var det ror kanskje det?

JOda det var RoR som hadde episke nattahilsner... Beklage shampoo det var ikke meningen å si at du gjorde noe feil når jeg tråkker slik i salaten selv... Er skyldig deg en...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Faen!... Jeg hadde 26mill poeng i warblade, 4000 USD og det beste våpenet. Jeg kunne ha slått rekorden min på 56mill... Men så klarer jeg å treffe en doble shot, og fra og med der mister jeg først begge skjoldene... så alle fire skippene... Argh...

Edit: jeg skulle legge meg ja... god natt!

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Tyngere hode

Sløve øyelokk

Stillheten

En bil som passerer

Lyd av flakser som knuses

Et rop om mer

Rastløse sjeler besudlet og forhekset av djevelens brygg

Stillhet

Det blir mørkt

En perfekt verden

Alt godt skjer

Jeg sover

Jeg drømmer

God natt

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...