lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 ENDELIG! Jeg bare klikker 1000 ganger på alle filene i mappen, så stod det: Screen Capturer has crashed! YAY! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Sorry, forsvant litt der. Er hos foreldrene mine denne helgen, så søsteren min fikk låne pcen en liten stund Hehehehe! Vel Kan ikke skryte på meg at jeg heller har funnet den store men føler meg nært veldig nært:-) Hvordan da? eller hvem da blir vel det rette spørsmålet. Hun du skal flytte i lag med?eller en du ikke tør nevne for the gang? Edit:leif Ble litt oppslukt i Ross jeg nå. Vel hva skal man si. Det er vel ganske tidlig da vi fortsatt er på flørte stadiet men jeg har en god følelse:-) jeg har kjent henne nå i 2 år Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Natta, folkens. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) var det alt shampoo? Hadde et lit håp om noe episk i dag! Men uansett! God natt da shampoo sov godt og drøm søtt! Hmmm eller var det ror kanskje det? JOda det var RoR som hadde episke nattahilsner... Beklage shampoo det var ikke meningen å si at du gjorde noe feil når jeg tråkker slik i salaten selv... Er skyldig deg en... Endret 25. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det er RoR som kommer med episke nattahilsner ja, begynner du å bli litt trøtt Nøtte? Natta Shampoo Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ja marthE Tror jeg må gå å vakse leggene nå og kanskje klippe sjegget... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nei, nå tror jeg at jeg går og legger meg og avslutter denne flotte dagen med Doctor Who Confidential. Natta Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Vel Ha en fortreffelig natt da GV Drøm søtt! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Dere har sikkert sett den allerede men... : Fanthomas Jeg synes den var ganske moro faktisk^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Joda har fått med meg vg's "uthenging" av kjendisene. har ikke helt skjønt om det er ironisk eller om dem faktisk mener det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nå er det Supernatural-time og etter en ganske så middelmådig episode av smallville håper jeg dette blir mye bedre Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hmmm lykke til da! Jeg ser siste av Ross on gangs før jeg går å legger meg... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ja marthE Tror jeg må gå å vakse leggene nå og kanskje klippe sjegget... Vaske leggene faktisk. Det må vel gjøres det også. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Faen!... Jeg hadde 26mill poeng i warblade, 4000 USD og det beste våpenet. Jeg kunne ha slått rekorden min på 56mill... Men så klarer jeg å treffe en doble shot, og fra og med der mister jeg først begge skjoldene... så alle fire skippene... Argh... Edit: jeg skulle legge meg ja... god natt! Endret 25. april 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Ah fy for en lang dag. Jeg er helt utslitt. Morsomt det at dagen min er over samtidig som resten av dere går å sove.( eller ikke) :unsure: Endret 25. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Tyngere hode Sløve øyelokk Stillheten En bil som passerer Lyd av flakser som knuses Et rop om mer Rastløse sjeler besudlet og forhekset av djevelens brygg Stillhet Det blir mørkt En perfekt verden Alt godt skjer Jeg sover Jeg drømmer God natt Endret 25. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei Nøtte ikke prøv å stjel kjennemerket mitt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Selvkomponerte dikt og episke nattahilsner er to veldig forskjellige ting! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Ja det er sant. Får skylde på at utmattelsen får meg til å se dobbelt. Det er forresten et veldig bra dikt. 6/6 Endret 25. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Supernatural epsioden er kansje ikke ferdig enda, men den er ihvertfall kjempebra. Det samme gjelder for diktet ditt Nøtte ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå