Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Turdelduer er til for å spises:-P Edit: vel vi kan vel prate om kjærligheten da? Endret 24. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 turtelduer? da har jeg hørt den og, god natt Jonas Har egentlig ikke så utrolig mye si om kjærlighet, men hvis det er det du vil prate om... Bring it.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vel det var bare et forslag fra min sin side:-P Nå har du funnet den store kjærligheten da? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jada, jada! Dere trenger ikke skjule deres vilde forleskelse i meg B) Jeg er vant til slikt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ville ikke akkurat sagt det slik, har nok med SO atm Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da var svindlerene ferdig Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hehehehe! Vel Kan ikke skryte på meg at jeg heller har funnet den store men føler meg nært veldig nært:-) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nei ser ikke slik ut egentlig? Jeg sitter å ser på Ross kemp on gangs! Dem er i russland nå. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg ser på Stand up hos David Letterman. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg så på Wanted (filmen altså). Den var egentlig ganske ok. Mye bra action, en ikke så halvgærn historie og ganske godt skuespill. God kveldsunderholdning. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Faen! Jeg hadde ett program som jeg skulle filme BF: Heroes med, men så ble det så laggete så jeg prøvde og lukke det. Men det ville ikke åpne seg så jeg prøvde og slette det. Men nå vil det faen meg ikke engang slette seg selv! Det gjør PC'en sykt laggette! FUCK FUCK FUCK FUCK ASDFIJKDPOSDRGPÅ'1 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Sorry, forsvant litt der. Er hos foreldrene mine denne helgen, så søsteren min fikk låne pcen en liten stund Hehehehe! Vel Kan ikke skryte på meg at jeg heller har funnet den store men føler meg nært veldig nært:-) Hvordan da? eller hvem da blir vel det rette spørsmålet. Hun du skal flytte i lag med?eller en du ikke tør nevne for the gang? Edit:leif Endret 24. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva er det du har gjort nå da Lolidude? Hvilket program? Hvordan prøvde du å slette det? Hvorfor lagger pc-en? Har du prøvd å restarte maskinen og se om laggingen forsvinner da? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Det suger litt maskinkraft (og spiser harddiskplass) å filme ting og lagre det på samme hdd som du spiller fra. Men det har du vel strengt tatt oppdaget av deg selv, nå. Lolidude, altså, ikke Snorre. Eplefe SOVNET. Endret 24. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva er det du har gjort nå da Lolidude? Hvilket program? Hvordan prøvde du å slette det? Hvorfor lagger pc-en? Har du prøvd å restarte maskinen og se om laggingen forsvinner da? Prøvde og filme fra BF: Heroes - Screen capture - Slette hele mappa siden jeg ikke får bruke avinstaler knappen - Forde den blir laggette når jeg filmer - Ja. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) "Eplefe SOVNET." Humrer. Vel, man gjør gjerne det på natten. Bortsett fra hvis man sover på sofaen til Eplefe da. De er ubehagelige som fy! Skjønner ikke åssen hun greide å sovne på dem når jeg var der en gang for en stund tilbake. Nuvel. Kanskje jeg rett og slett er blitt for vandt til den deilige madrassen min. Men du får la henne sove videre da. ^^ Endret 24. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Snorreeeee..... HEALP!!11!!!1!! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Det er mange programmer som heter noe med Screen capture. Spesifiser er du snill! Nummer 2: Når er det datamaskinen hakker? (lagging har med ping-tider på nettverksforbindelser). Nummer 3: Har du prøvd å gå inn på Task Manager (ctrl + alt + delete) og processes-fanen og se hvilke prosesser det er som bruker mye cpu og/eller ram? Nummer 4: Siden du slettet programmet manuelt kan det være rot inni registeret. Prøv å å gå inn i registeret (windows-knapp + r, deretter skriver du inn regedit i tekstfeltet og trykker ok). Gå inn på HKEY_Local machine (eller noe i den duren), og finn mappen for screencapture-programmet (om programmet har innstallert noe i registeret i det hele tatt). Slett registerfilene tilhørende programmet. Vær forsiktig! Ikke slett registerfiler for andre programmer, det kan i verste fall gjøre programmene ubrukelig slik at reinnstall er nødvendig. Endret 24. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå