Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, forsvant litt der. Er hos foreldrene mine denne helgen, så søsteren min fikk låne pcen en liten stund :)

Hehehehe! Vel Kan ikke skryte på meg at jeg heller har funnet den store men føler meg nært veldig nært:-)

Hvordan da? eller hvem da blir vel det rette spørsmålet. Hun du skal flytte i lag med?eller en du ikke tør nevne for the gang? :)

Edit:leif

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Det suger litt maskinkraft (og spiser harddiskplass) å filme ting og lagre det på samme hdd som du spiller fra. Men det har du vel strengt tatt oppdaget av deg selv, nå. Lolidude, altså, ikke Snorre.

Eplefe SOVNET.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Hva er det du har gjort nå da Lolidude? Hvilket program? Hvordan prøvde du å slette det? Hvorfor lagger pc-en? Har du prøvd å restarte maskinen og se om laggingen forsvinner da?

Prøvde og filme fra BF: Heroes - Screen capture - Slette hele mappa siden jeg ikke får bruke avinstaler knappen - Forde den blir laggette når jeg filmer - Ja.

Lenke til kommentar

"Eplefe SOVNET."

Humrer. Vel, man gjør gjerne det på natten. Bortsett fra hvis man sover på sofaen til Eplefe da. De er ubehagelige som fy! Skjønner ikke åssen hun greide å sovne på dem når jeg var der en gang for en stund tilbake. Nuvel. Kanskje jeg rett og slett er blitt for vandt til den deilige madrassen min. Men du får la henne sove videre da. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Det er mange programmer som heter noe med Screen capture. Spesifiser er du snill!

Nummer 2: Når er det datamaskinen hakker? (lagging har med ping-tider på nettverksforbindelser).

Nummer 3: Har du prøvd å gå inn på Task Manager (ctrl + alt + delete) og processes-fanen og se hvilke prosesser det er som bruker mye cpu og/eller ram?

Nummer 4: Siden du slettet programmet manuelt kan det være rot inni registeret. Prøv å å gå inn i registeret (windows-knapp + r, deretter skriver du inn regedit i tekstfeltet og trykker ok). Gå inn på HKEY_Local machine (eller noe i den duren), og finn mappen for screencapture-programmet (om programmet har innstallert noe i registeret i det hele tatt). Slett registerfilene tilhørende programmet. Vær forsiktig! Ikke slett registerfiler for andre programmer, det kan i verste fall gjøre programmene ubrukelig slik at reinnstall er nødvendig.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...