Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 dager i uka ganger 4. 20 dager. 7 timer hver dag. 170 kroner i timen. Det blir litt over 20000.

Kan du få meg inn i nettverket ditt? Du lager hjemmeside for bedrifter og jobber for 170 kr timen som 15åring, her er det noe mystifistisk.

Lenke til kommentar
Også er du bare 14. Det var da jeg debutterte festing ^_^

Hehe, er ganske mange ville i en av gjengene. Var et par folk som hadde med litt saker og ting, men smakte faktisk ikke, noe jeg er stolt over. Jeg overlevde gruppepresset. Lurer bare på hva foreldrene til denne personen sier når de finner svære spritflasker, øl og bokser med en drikk som inneholdt 36% alkohol i blomsterpotta :) Flott å være fjorten og vill eller hva Laland? :) Min første store fest i dag faktisk, og dette lover godt for fremtiden! :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Liker meg ikke på festing hvor det spilles hiphop/rnb. Føler veldig ubehag, og da sitter jeg heller hjemme og koser meg.

Lenke til kommentar
Lurer på noe:

Er det noen her i alderen 14-16 som ikke har drukket eller er jeg det eneste unntaket?

har heller aldri drukket. Ser ikke poenget med å skulle våkne opp neste morgen og ha glemt alt som skjedde dagen før. Brus og battery er nok for meg :)

Lenke til kommentar
Liker meg ikke på festing hvor det spilles hiphop/rnb. Føler veldig ubehag, og da sitter jeg heller hjemme og koser meg.

Skjønner godt hva du mener. Ble spilt en del av den musikken i dag, på noen sjuke høytalere, men er ikke akkurat min favorittmusikk.

Lenke til kommentar
Lurer på noe:

Er det noen her i alderen 14-16 som ikke har drukket eller er jeg det eneste unntaket?

Jeg begynte ikke å drikke alkohol før jeg var 17. Det er bare tull å begynne tidlig bare fordi alle andre gjør det. Begynn å drikk når du føler du er klar for det. :)

Lenke til kommentar
Paisley, hvor i drammen bor du?

I en av de fire (?) bydelene. Hvordan det? :)

har heller aldri drukket. Ser ikke poenget med å skulle våkne opp neste morgen og ha glemt alt som skjedde dagen før.

Nå var det snakk om å ha drukket, ikke å ha drukket for mye.

.. Venstre vinner!

Går litt fort i svingene av og til. :) Men nei, jeg har ikke smakt og er stolt av det!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Bodde i drammen før, Gullskogen, hvis du vet hvor det er?

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å drikke tidlig, hvis det finnes en grunn (og selv den er veldig på kanten) må det være at det er en erfaring. Gruppepress skal man passe seg for (og klare å stå imot) og man skal absolutt ikke gjøre noe man ikke er 100% komfortabel med. Jeg ble invitert av tre veldig søte jenter i klassen ut på en øy i skjærgården og var vannvittig nervøs. Needless to say, det er en av de mer underholdende nettene jeg har opplevd. Ingen andre aktiviteter annet enn selve drikkingen var ulovlige, fyi.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Vel jeg er da 17 og kommer nok til å være det de neste to måndene også. Og de venninene jeg har er ganske så rolige mennesker. Bestevenninen min har tatt et løfte om å ikke prøve alkohol før hun har fylt atten og dette har hun planer om å følge på sekundet. Så man kan vel si at det ikke blir så mye alkohol i vennegjengen og jeg har derfor ikke følt noe behov for å drikke så utrolig mye. Selvfølgelig har jeg tatt meg en cider i ny og ne, men det nærmeste jeg har kommet å vært skikkelig beruset eller full om du vil, må ha vært forrige forumtreff. og tror eller håper det ikke merkes så veldig godt :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Bodde i drammen før, Gullskogen, hvis du vet hvor det er?

Vet godt hvor det er. Har flere kamerater derifra og spiller fotball ved sif huset. Når flyttet du? :)

Flyttet i slutten av 4. klasse, altså rundt 6 år siden. Kjenner du noen på Gullskogen skole? Eller Danvik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...