Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

joda det kan være slemt ja:-) Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har skremt søstra på det viset.

Men jeg syns det er litt morsomt alikevel jeg. Kan hende jeg har en litt ond form for humor.

Men nå sitter jeg å ser på monty phythons - Every Sperm is Sacred

også trenger jeg litt hjelp i nationalStates!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør jeg og. :\ Skjønt, jeg synes det er fint å nerde litt alene iblant. Det blir ensomt i lengden, men er godt med litt tid for seg selv også iblant. Eller kanskje det bare er en illusjon jeg har opprettet for ikke å føle meg så ensom. :huh:

Hjelp i NationState?

Min nasjon sliter litt med økonomien for tiden. Economy-ratingen er på "struggling". Og følgende kan også leses om situasjonen i landet:

Military spending is on the increase, gambling is outlawed, voting is voluntary, and high-income earners pay a 100% tax rate.
Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg har gått fra være helt lykkelig til helt ulykkelig på bare en time. :( Ikke spør hvorfor...

Forresten har jeg satt opp mailen min på ei liste hos Spotify sånn at de forhåpentligvis sender meg en invite når de kan... (det stod iallefall det). Lurer på når jeg får den. Får den vel aldri tenker jeg.

Lenke til kommentar

Tror balansen mellom forumnerd og ensom er rimelig fin i mange tilfeller. Ta SO som et eksempel. Jeg vil tro det er en høy prosentandel av gjengangerne her som har litt mer fritid enn de fleste. Og de velger å tilbringe den her rimelig ofte også. Jeg er selv en av de som gjerne sitter på forumet, uten å tenke noe særlig over det.

Lenke til kommentar
Jeg er bare blitt bortskjemt med selskap de siste dagene, siden jeg har vært hos Zealuu. Så å ikke ha noen i nærheten er litt sært.

Det er pretty common for min del. Å ikke ha noen i nærheten altså. Tror ikke det er så forferdelig så lenge man er vandt til det.

Lenke til kommentar
Jeg er vel den med mest tid i So vil jeg tro... Men jeg har vært permitert med ganske dårlig råd så har ikke hatt råd til å gjøre så forbanna mye egentlig!

Men nå er det bare 8 dager igne til work sweet work!

Du har "bare" ti ganger så mange innlegg som meg i tråden. ^^ Men så har jo jeg studier å fokusere på. Den slags får tiden til å gå. Sommerferiene mine er lange. Ikke pleier jeg å dra utenlands lenger. Så det blir å sitte hjemme uten stort å gjøre på. Med mindre jeg finner meg sommerjobb i år da.

Lenke til kommentar

Jeg tilbringer kansje altfor mye tid her inne, det kommer egentlig av at hybel-livet er ganske så ensomt. Særlig når man ikke kjenner noen folk i området. :)

Hvem skal du flytte ilag med da Nøtte?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Trenger hjelp:

The Department of Defense has put its case for a substantial increase in funding for the coming financial year.

The Debate

1. "These are turbulent times we live in," says Defense Chief Billy-Bob Summers. "Turbulent and dangerous. And the only sensible response to that, of course, is to build a lot more weapons. Unless we get the funding we need, I can't promise that we'll be able to defend Vjargvill's sovereign borders from rogue nations and foreign powers. Or those leaky boatloads of refugees, for that matter."

2. "NO MORE BOMBS," chant the protestors outside Parliament House, in a repetitious and increasingly annoying appeal. Spokesperson Akira Wu, speaking through a feedback-afflicted microphone, says, "Vjargvill needs fewer weapons, not more! Make the world a safer place! Disarm now!"

Hmm skulle kjent noen flere i Oslo området. Det hadde vært greit det og ja! Burde hatt en annen hobby enn pc kanskje. Har spilt meg lei på ganske mange spill så skal bli greit å få en liten pause nå når jeg begynner å jobbe!

Lenke til kommentar

@ Nøtte: Mer militær! Et sterkt militær er en nødvendighet for et fritt land. Uten militær er landet sårbart (rent teoretisk sett, siden krigføring ikke er en del av spillet ^^). Uten militær kan landet presses til beslutninger det ikke ønsker å ta. ^^

Lenke til kommentar

Fordi å foretrekke ingen partier ikke er et reelt problem. Man foretrekker alltid ett parti over de andre. Om jeg ikke hadde vært noenlunde enig i politikken til noen av partiene, hadde jeg fortsatt foretrukket ett av dem over de andre. Jeg ville heller sett Venstre i regjering enn FRP, selv om Venstre ikke var helt liberal nok for meg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...