Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gormers ja Han hadde vi glemt! Pollen suger!! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gormers ja Han hadde vi glemt! Pollen suger!! Confused? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nøtte, kan du gi den ene key'en til meg? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sånn blomster sak allergi! Nøtte, kan du gi den ene key'en til meg? Tror den er låst til min mail! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det tviler jeg på, vi kan jo prøve? Send den på mail [email protected] Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Sorry jeg sjekka nå og jeg har fått samme key to ganger... Trodde virkelig jeg hadde fått to unike! Endret 24. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sorry du får nok bare signe deg opp sånn som alle andre Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 FAAAAAAAAAAEN! Jeg ble rectonektet mitt i en tanks battle! HVORFOR I FJANDIN REKONEKTER DEN!? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hehe, har gjort det Fant denne på noens profil: Faderplaystation. Fader Playstation, du som er i stue. La Sixaxis leve evig. La PSN leve. La LANet holdes i alle dine leveår. Gi oss våre daglige trophies, men forlat oss Xbox, Som vi forlater Wii. Led oss ikke inn i kortsluttning, men frels oss fra det gule lys. For Samsungen-TVn er din, strøm og spill i evighet. Kryss. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Vakkert! Edit noen som skal ut i dag?? Endret 24. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Meeeh. Skulle gjerne gått ut på byn. Men jeg har planer om å trene i morgen, for ikke å snakke om å jobbe med noen semesteroppgaver. Urk. Å skrive om bruk av systemutviklingsmetoder i informasjonssystemutvikler-virksomheter, verdiøkende bruk av informasjonssystemer og tjenesteorientert arkitektur er slitsomt! Spesielt når man må skrive femten sider om hver av de tre emnene. Men det er gruppeoppgaver da, så det går vel. Ellers skal det sies at jeg nå begynner å bli ferdig med mitt enkle tekstbaserte adventure-spill, som forøvrig er veldig Zelda: Ocarina of Time-inspirert. ^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Høres ganske så kult ut! Jeg for min del prøvd å skape litt aktivitet i kreativitet delen av forumet jeg da. Også har jeg jo snekret litt i photoshop og da. Vet ikke om du har fått med deg det kanskje? edit kom over noe genialt rett og slett! Endret 24. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Da var ny poll på plass! Morsomt å se hvor SO-ere på forumet til Gamer.no ligger i det politiske landskapet. Jeg for min del er sosialliberaler. Er bare et parti som passer for meg. Har fått med meg Photoshop-konkurransen ja. Mange gode bidrag der. Edit: Men nå går jeg og ser slutten på Norske Talenter. Endret 24. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hmm jeg stemmer ikke jeg. Ingen holder det dem lover uansett også blir det aldri det du stemmer på selvom du stemmer på partiet med mest stemmer! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal ha pølse etterpå. Gidder dere sjekke profilen min og se om det er noe dere synest mangler? Ta med så mange detaljer så mulig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tilbake *tudelduu* Jeg må få si at min mor har forferdelig smak når det kommer til innredning. Kjøkkenet vårt er et medium sized kjøkken med moderne innredning. Okey. Min mor vil ha et massiv, gammelt og semi-slitt trebord midt inni det hele. Hvorfor? Fordi hun synes bordet ser fint ut. Det hun ikke ser er at kjøkkenet ikke ser bra ut med det inni seg. Grøsser også litt ved tanken på ar hun ønsker å plassere et stort skap for glass osv midt i stua, som ellers er rimelig minimalistisk. Men, men. Hva skal man liksom si? Kan ikke kaste ut verken bordet eller henne Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Kan jo hende at du uheldigvis ødelegger bordet med å søle en flake vin eller satt fyr på det... Endret 24. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 SNIPedit kom over noe genialt rett og slett! Skjul Den der var bare slem! Jeg husker broren min greide å skremme meg like mye en gang vi var hos bestefar. Jeg var vel omtrent like gammel som gutten i videoen. Det var kveld og vi skulle ligge å sove på et rom. Men jeg måtte på toalettet en tur. I mellomtiden hadde han gjemt seg inne i et skap. Når jeg kom tilbake på rommet (halvmørkt, jeg var mørkeredd) var han "vekke". Jeg begynte å mumle navnet hans og spørre hvor han var. Så under og på siden av sengen. Og uten at jeg hørte det snek han seg ut av skapet og skremte livskiten ut av meg. Jeg begynte faktisk å grine mens jeg løp ned til bestefar og foreldrene mine. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg føler meg rimelig ensom nå. Storebror og de to kompisene hans gikk for å gjøre et eller annet, og lillebror er på en ungdomsklubb, og jeg sitter og nerder alene. :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå