Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg logget inn på BF: Heroes siden, hvor bruker jeg koden? Kanskje lese mailen nøkkelen/koden stod i? Det gjorde jeg når jeg fikk min BF:H-betanøkkel, og skulle man ikke tro at en av linkene i mailen førte meg til siden for å registrere nøkkelen! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva skal jeg gjøre her? ''Create a Security Layer Account Name: '' Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Akkurat det som står. Lage et brukernavn og passord som skal brukes til security layer. Dette brukernavnet og passordet brukes til å logge på nettsiden du skal trykke "Play Now" på. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 HEi snorre lenge siden sist nå! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skjer med folket, her? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har skaffa meg betakey til Champions-Online. Ser litt kult ut. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvordan går det med hjemmesiden Gorm? Kommet noe videre siden sist? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Akkurat det som står. Lage et brukernavn og passord som skal brukes til security layer. Dette brukernavnet og passordet brukes til å logge på nettsiden du skal trykke "Play Now" på. Men jeg har jo profil på battlefieldheroes.com fra før. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 HEi snorre lenge siden sist nå! Studier er tidkrevende. Er begrenset hvor ofte jeg føler at jeg kan ta meg tid til å sitte og prate med dere koselige brukere i SO. Hva driver du med for tiden da? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Haha, Tv2 er i bygda her eg bur for å dekke lokallaget sin kamp Laget litt i 4. divisjon, men vi har kommet på 4. plass på "Klubben i mitt hjarte" i Dagbladet to gongar, berre slått av RBK, Brann og VIF Eg held ikkje med dei da, så er ikkje på kampen, men det er jo fortsett artig med Tv2 i ei bygd med 1500 innbyggjarar Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Atsjonas den halvtimer ble veldig lang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Satt på en reaper episode mens jeg rydda, glemte meg. Kommer nå Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvorfor driver datamusen min og peker rett opp mot himmelen hele tiden når jeg spiller Battlefield: Heroes ? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ja, her var det mye aktivitet Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Alltid mye aktivtet her Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skrudde ned grafikk level til very low og nå har jeg ikke noe lag Grafikken var ikke så dårlig att det gjør meg noe. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har en HP og 10 VP i BF: Heroes. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skjul HEi snorre lenge siden sist nå! Studier er tidkrevende. Er begrenset hvor ofte jeg føler at jeg kan ta meg tid til å sitte og prate med dere koselige brukere i SO. Hva driver du med for tiden da? Jeg sitter å tromler på bordkanten og venter på å starte i ny jobb! Nå er det bare 8 dager igjen! Skal mæte alle jeg skal jobbe med i morgen! Jeg gleder meg noe sinnsykt.Blir spennende dette!! Men uansett så er det koeslig å se deg igjen! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvorfor i hellvette driver dataen min og reconekter seg fra internettet i ett minutt vært tiende minutt?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå