lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Linerider, er og vil alltid være genialt. Kan noen anbefale en serie eller to? Vil ha noe som er skikkelig bra. Skal flytte på mandag, og blir rundt ei uke uten nett. Simpsons Seinfeld Mythbusters Penn and Tellers: Bullshitt Friends American dad Beavis and butthead King of the hill Futurama Southpark According to jim American Dad Family Guy The Reaper Chuck Mad TV Battlestar Galactica Star Trek Allo Allo Black Adder House Dexter Drew Carry show King of Queens McGyver Two and a half men My name is Earl Star Trek: the next generation Fresh prince of beil air That 70's show Scrubs Everybody hates Chris Fra TBBT: - Vi må starte på andre sesongen av Battlestar Galactica! - Vi har jo allerede sett den. - Ikke med kommentarsporet! I denne scenen av TBBT lo jeg så huset skalv og skyene bleknet. På hvilken kanal går TBBT? Det virket som et utrolig kult program. TVNorge. Har bare sett 2 episoder men der ganske morsomt. Er om 2 nerder som... gjør ting, tror jeg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal sjekke ut True Blood jeg da, Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Skriver du en slik liste uten å nevne kvalitetserier serier som Angel, Buffy, Charmed, firefly.........? Det er bra Jonas Endret 24. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skriver du en slik liste uten å nevne kvalitetserier serier som Angel, Buffy, Charmed, firefly.........? Det er bra Jonas Forde jeg ikke har sett på de Jeg ramset bare opp serier jeg liker som jeg husket i hodet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen her som spiller Runescape? Har en konto der ja som jeg ser til en gang i ny og ne... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da må du se på de. Har hatt flere marathon med de seriene enn jeg har hatt med noen andre og blir ikke lei (okei noen til da, men den ene liker ikke folk at jeg nevner) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Uhm.. What? Reklamepause i Reaper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Siden vi var inne på serier og slik nå, må jeg bare anbefale dere å se Doctor Horribles sing-along blog hvis dere noen gang har en time der dere ikke har noe gjøre på. Den er rett og slett genial ^_^ (okei jeg innrømmer det, jeg er en Joss Whedon fangirl) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Uhm.. What? Reklamepause i Reaper Whut? Reaper! Hvor? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 På pc-skjermen min Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 På pc-skjermen min Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg forsøkte meg på True Blood for noen måneder siden mener jeg å huske. Men etter tre episoder ga jeg opp. Takler rett og slett ikke sørstats-dialekten. Den er frastøtende, ekkel og minner meg om kristenfundamentalistiske rednecks som fordømmer alt de selv ikke liker. Så desverre ble det ikke mye av den serien. Til gjengjeld fikk jeg godt smaken for Being Human, en britisk drama-serie om en vampyr, en varulv og et spøkelse. Det har riktignok bare kommet seks episoder, men så langt har serien imponert. Godt skuespill, god historie og relativt gode "spesialeffekter". En annen serie som er artig er Supernatural. Skjønt der er vel fokuset på å ta livet av det overnaturlige. ^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Two and a half men på TV3... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Får vel sjekke ut Being Human og Supernatural. The Reaper var jo genialt, hvor langt har det kommet? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen her som ser på The IT Crowd da? Kjempeartig serie som handler om to IT-techies som jobber i en IT-avdeling i et stort selskap, samt lederen for IT-avdelingen som er totalt IT-inkompetent. Ufattelig mye bra geek-humor der. ^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Mer geek humor? Vi har: The big bang theory IT-Crowd Chuck WOOHOO! Jeg sjekket inboxen min og jeg fikk en BF: Heroes beta key igår! Endret 24. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg ser på the IT Crowd og elsker det . Det er bare synd at sesongene er så forfærdelig korte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg logget inn på BF: Heroes siden, hvor bruker jeg koden? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal sjekke ut IT-Crowd og. Blir vel ikke ferdig med disse seriene før jeg har fylt 20. Æsj, nå har jeg fått Betakey til Champions-Online, så funker det ikke å ta det siste steget før du laster ned. 959 GET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå