Lakus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fra TBBT: - Vi må starte på andre sesongen av Battlestar Galactica! - Vi har jo allerede sett den. - Ikke med kommentarsporet! I denne scenen av TBBT lo jeg så huset skalv og skyene bleknet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vil ikke se før den kommer på TV Ja det er første episoden som er nå Så om jeg begynner og se det fra nå av får jeg se alle episodene? Bump Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Det sier seg egentlig selv, gjør det ikke? Svaret er forsåvidt ja, du får nok sett dem. Men tror de bare kommer til å sende sesong 1 denne omgangen ettersom tvnorge bare har kjøp inn første sesongen så langt, men kommer nok til å kjøpe sesong 2 også Lakus: Lo godt selv da jeg så den første gangen. Endret 24. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg lo ikke en gang. Har du sett på serien før i det hele tatt? Lakus: Lo godt selv da jeg så den første gangen. Elsker bare måten Sheldon nesten bryter sammen på Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jojo, men episodene går i riktig rekefølge på TVNorge? Og hvor ofte går det? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som vet om noen bra spill? Altså spill som f. eks. 123Spill Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jojo, men episodene går i riktig rekefølge på TVNorge? Og hvor ofte går det? Nei, de sendes i denne rekkefølgen: 1, 7, 11, 4, 2, 8, 5, 9, 12, 10, 6, 13, 3. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er det så farlig og spørre om dumme ting? Bedre og spørre en og sitte og lure og ikke spørre forde andre syntes du er dum. Noen som vet om noen bra spill? Altså spill som f. eks. 123Spill Det er ikke ett spill Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 lolidude: Ja de kommer nok til å sende den i rett rekkefølge, og det ser ut som den har tatt over plassen til war at home (som du kommenterte tidligere) i sendekjemaet Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ehtram: Hva er ditt favorittspill? (Untatt The Sims-serien ) Er det så farlig og spørre om dumme ting? Bedre og spørre en og sitte og lure og ikke spørre forde andre syntes du er dum. Noen som vet om noen bra spill? Altså spill som f. eks. 123Spill Det er ikke ett spill Altså spill som er på 123Spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Du mener "Bedre å spørre å se dum ut enn og være stille å være dum"? ^_^ Anyways, jeg skal ut å kjøre bil og innrede ny leilighet. Snakkes peeps. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Linerider, er og vil alltid være genialt. Kan noen anbefale en serie eller to? Vil ha noe som er skikkelig bra. Skal flytte på mandag, og blir rundt ei uke uten nett. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Ehtram: Hva er ditt favorittspill? (Untatt The Sims-serien ) Er det så farlig og spørre om dumme ting? Bedre og spørre en og sitte og lure og ikke spørre forde andre syntes du er dum. Noen som vet om noen bra spill? Altså spill som f. eks. 123Spill Det er ikke ett spill Altså spill som er på 123Spill. http://portal.wecreatestuff.com/ Endret 24. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg liker ikke å sette favoritter, så det er egentlig umulig for meg å si. Kan vel si at det kommer ann på hvilket humør jeg er i. Atsjonas: Hvilken type sjanger er du ute etter? Endret 24. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Men noen du liker veldig godt da? Vi har jo ganske lik smak. Edit: Litt action, overnaturlig osv.. Edit: The Reaper, det var jo genialt! Endret 24. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen her som spiller Runescape? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 hmm. da må jeg tenke......du nevnte jo Reaper isted. men har du testet ut True blood? den er ganske bra og er da en overnaturlig serie. Litt for mye "erotikk" for min del og episodene går litt frem og tilbake, men historien er kjempe fin og skuespillerene er flinke. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) @Drugis: Og du har linjer under linkene i din signatur. Touchè? Dette har jeg forklart deg før. Uansett er jeg ikke interessert i å ha strekløs signatur, det har jeg aldri vært. Nå har du jo avslørt hvordan man gjør det uansett? Problem løst. Endret 24. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fra TBBT: - Vi må starte på andre sesongen av Battlestar Galactica! - Vi har jo allerede sett den. - Ikke med kommentarsporet! I denne scenen av TBBT lo jeg så huset skalv og skyene bleknet. På hvilken kanal går TBBT? Det virket som et utrolig kult program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå