Nøtte Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 har hørt på den nå i 2 uker oppi hode eneste muligheten for å få den ut er å poste den her... Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Haha, for all del, spre faenskapen videre. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Mmh, catchy sang. Men nå tar jeg kvelden, så natta! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jada, imorgen skal jeg til Oslo med klassa. Så lurer litt på om noen her har spist kebaben på Bislet kebab house? Har lest anmeldelsen @ kebabnett.no, så jeg håper virkelig kebaben lever opp til forventningene! Jeg har spist kebab fra Oslo til Tromsø. Bislett Kebab er den beste jeg har smakt noen gang. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Såpass ja, det høres lovende ut! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nøtte ga visst opp. Det ble for mye kebab for ham. Da gir jeg meg også. Drøm søtt, SO. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Får vel si god morgen jeg også, selv om det begynner å bli noen timer siden jeg stod opp. Hva holder folket på med i dag? Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) God morgen forumtroll! Jeg fikk lov til å være hjemme i dag (dvs. skulke) pga vi har bokdag på skolen. Hva er poenget med å gå på skole hvis man ikke lærer noe, spurte jeg mamma og så enkelt var det Edit: Det har selvfølgelig en liten hake, jeg må gjøre lekser i flere timer nå. Endret 23. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Haha som klassen skvatt Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Meh, jeg sitter her og styrer med en ting som heter "CeWe fotobok" Det er til et sånn prosjekt vi har, hvor vi skal lage "Boken om meg Selv." Vi har måttet skrevet masse tekster, og nå som jeg endelig er ferdig med det og skal sette meg ned og "designe" boken min må jeg bruke det mest elendige programmet ever made. Jeg satt og knotet i noen minutter og prøvde å finne et sted jeg kunne skrive teksten min. Først må man velge en tekstboks, så må man tilpasse denne tekstboksen til siden (og nei, det er ingen maler, så teksten min kan bli heeelt klint opp til kanten av boka hvis jeg ikke passer meg.) Når jeg endelig tror at jeg har plassert tekstboksen på en god måte starter jeg og klippe og lime, men HVA! Det går ikke an å skrive i tekstboksen! WTF?!? Tenker jeg og holder på en stund til. Det er da jeg skjønner at man bare kan skrive OPPÅ der bildene skal være, og nei, man kan ikke velge hvor bildene skal stå. Nok får være nok, og jeg skrudde av det forjævlig dårlige programmet, pustet tungt ut og hørte på Only in Kenya en stund for å roe ned nervene. Men, det som er problemet er at jeg MÅ gjøre den driten uansett.. Er det noen som vet om andre steder man kan lage fotobøker med tekst i..? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Da du viste deg? Viste bilde av moren din. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ferdig med og hive søpla på øra Hører på klassisk og slapper av nå. Jada, imorgen skal jeg til Oslo med klassa. Så lurer litt på om noen her har spist kebaben på Bislet kebab house? Har lest anmeldelsen @ kebabnett.no, så jeg håper virkelig kebaben lever opp til forventningene! Jeg har også lyst til og spise den legendariske kebaben der engang. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ut og arbeide igjenn Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Da du viste deg? Viste bilde av moren din. w0w. Fridag er digg. Jeg har sol, jeg har iste og jeg har Halo Wars. Kan det bli bedre? I think not. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå