Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Start, kontrollpanel, se etter et ikon som ligner på en høytaller (evt om du kjenner igjen noen navn. Realtek er et eksempel), bla deg igjennom menyene til programmet til du finner en slider eller lignende som du kan ta til høyre/venstre og merker forskjell i headsettet.

(prøver på en veldig generell guide)

Jaha, Den ene skrur seg høyere en den andre jo høyere man tar på volumet!

YAY! IA IA CHTULU FHTAGN høres riktig ut igjenn :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke vært med i diskusjonen her, Laland, driver du og flørter med eldre jenter? :o

Og jeg ser at Shicca leser i tråden. Kan du forklare litt om kommunisme, og hvilke regler kommunismen er bygd på?

Det eneste vi får servert på skolen er "Kommunisme er noe drit som han **** Stalin og de andre idiotiske folkene i Sovjetunionen fant på. Styr unna!"

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg har nå.. "fått tak i" en film i avi-format. Jeg greier ikke å få spilt den av i QuickTime, men i "VLC media player". Filmen kom opprinnelig med spanske undertekster, men disse greide jeg å fjerne ved å gå på Video -> Subtitles Track -> Disable i VLC. Her kunne jeg da velge å ta Disable eller "Track 1" som var den spanske teksten. Spørsmålet mitt er nå hvordan, og med hvilket program (må kunne brukes på Mac) kan jeg få konvertert avi-filen til en fil jeg kan brenne på DVD (er vel MPEG1 eller 2?) og også fjerne undertekstene her så de ikke kommer på DVDen? Jeg har konverteringsprogrammet Handbrake fra før, kan dette brukes?

Lenke til kommentar

@Lolidude: Jeg siterer Sir Winston Churchill:

"Many forms of Government have been tried and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time."

Endret av Error
Lenke til kommentar
Jeg har nå.. "fått tak i" en film i avi-format. Jeg greier ikke å få spilt den av i QuickTime, men i "VLC media player". Filmen kom opprinnelig med spanske undertekster, men disse greide jeg å fjerne ved å gå på Video -> Subtitles Track -> Disable i VLC. Her kunne jeg da velge å ta Disable eller "Track 1" som var den spanske teksten. Spørsmålet mitt er nå hvordan, og med hvilket program (må kunne brukes på Mac) kan jeg få konvertert avi-filen til en fil jeg kan brenne på DVD (er vel MPEG1 eller 2?) og også fjerne undertekstene her så de ikke kommer på DVDen? Jeg har konverteringsprogrammet Handbrake fra før, kan dette brukes?
Kvitt deg med .sub-filen og brenn den som .avi? 8D

-Eplefe

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg lastet ned Lode Runner til 360 nå nettop. Elsker det, og jeg har en fremføring imorgen som jeg ikke har startet på.. hmm..

Lenke til kommentar
Kvitt deg med .sub-filen og brenn den som .avi? 8D

-Eplefe

Genialt, trodde faktisk jeg hadde slettet den, men neida. :rolleyes: Men jeg må da fortsatt konvertere til MPEG1 eller 2? Anbefalt program?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...