Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hei forumfolk!

Jeg skal bort i dag også (såvel som resten av uken) så det blir lite aktivitet på meg.

Serieprat som vanlig.. Må si at jeg selv ikke skjønner helt greia med serier, synes ikke det er så morsomt - Men, det er vel jeg ganske alene om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke poenget med Dexter, Dr.Who eller 24. Møl. (Skjønt, Dr. Who er rimelig underholdende når man er neddopet og sengeliggende). Men når man snakker om skikkelige serier ser jeg selvsagt underholdningsverdien i dem.

Oh well, opp i dusjen, ut av batmanpysjen, og på butikken. Trenger nikotin.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg ser ikke poenget med Dexter, Dr.Who eller 24. Møl. (Skjønt, Dr. Who er rimelig underholdende når man er neddopet og sengeliggende). Men når man snakker om skikkelige serier ser jeg selvsagt underholdningsverdien i dem.

Oh well, opp i dusjen, ut av batmanpysjen, og på butikken. Trenger nikotin.

Heroes da?

http://ageproject.specialsnowflake.com/ Den var litt stilig.

http://www.dagbladet.no/2009/04/22/nyheter...omfart/5857661/ Elsker astronomi :love:

Du store, de spiller Tainted Love :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Som noen i kommentarfeltet til astronomiartikkelen sa: Ok, det er hav på planeten, men hvorfor er det et tegn på liv? Hvis vi sier at det er liv i universet (personlig tror jeg det) så har mest sannsynlig den alien rasen evolusjonert seg annerledes enn oss, og den trenger mest sannsynlig ikke vann for å overleve. Kanskje svovelgass eller et annet stoff?

Hvorfor driver forskerne så innbitt på å prøve å finne planeter med vann, det er nesten like liten sjangse der som på noen andre planeter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vi fikk igjen en tidligere stil igår. Fikk 3 på den, men jeg mener at det er en av de bedre jeg har skrevet. Skikkelig misfornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...