Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Så sant som det er sagt. Og når vi snakker om å snakke: Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you, and you may call me V. Endret 21. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Uuuukey. Jeg har morgenens første post Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har nå ventet i snart en time på at de jeg er på utplassering hos skal ringe. Begynner å ane håp om fri i dag, men vil tippe det kun er en liten forsovelse. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 HCG: Hva skrev du om da? UAM. Utryddelse av mennesker og Ehtram var lederen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ughhh.. Som vanlig har jeg forsovet meg <_< Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg begynner ikke før kl. 10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg sendte en melding til firmaet jeg skal utplasseres hos for 30 minutter siden, men får intet svar. Beskjeden jeg fikk i går kveld var at han ikke var helt 100 på når han skulle hente meg, men det var mellom 7 og halv 8. Jeg sendte melding kl 8. Om det hadde vært noe galt regner jeg med at sjefen hadde ringt meg, så ... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 atsjonas, hvordan får jeg rød brush i photoshop? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tentamen.. <_< Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 God morgen, forumfolk. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Så sant som det er sagt. Og når vi snakker om å snakke: Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you, and you may call me V. V for Vendetta Leser den om kveldene. Sitter hjemme og snakker med en sykt irriterende lærer med dialekt. God morgen btw. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 God morgen. Sitter på skolen og kjeder meg jeg. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 haha, Genetics, sluttet 10:45 jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 God morgen, folkenz. ^_^ 'sup? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ikke no. Enda en dag hvor jeg bare sitter på dataen til jeg sovner. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvorfor er hele internett stille idag? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Så sant som det er sagt. Og når vi snakker om å snakke: Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you, and you may call me V. V for Vendetta Leser den om kveldene. Sitter hjemme og snakker med en sykt irriterende lærer med dialekt. God morgen btw. Fantastisk bok Endret 22. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå