Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken type historie vil du snakke om da? :)

Første verdenskrig? Andre verdenskrig?osv... eller bare hva som helst?

Jeg satt forresten en dag å leste en bok om fjell festning under andre verdenskrig og ble overrasket over mye om lokalhistorien de unnlot å lære oss om på skolen. Det er egentlig ganske viktig å vite historien til område rundt seg, pluss at det er jo faktisk ganske intressant stoff.

Lenke til kommentar

Det er veldig liten sjanse for å finne Elling (gratis) på nettet, så det enkleste ville vært å enten kjøpe dem elle stikke innom det lokale biblioteket. Ellers så kan det være de har noen klipp liggende på youtube :) ...

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

No results for "elling" available in Shows

Det er veldig liten sjanse for å finne Elling (gratis) på nettet, så det enkleste ville vært å enten kjøpe dem elle stikke innom det lokale biblioteket. Ellers så kan det være de har noen klipp liggende på youtube :) ...

Har tenkt å kjøpe en av dem, ja. Problemet er bare hvilken. Skal vise en scene fra en Elling-film i et norskforedrag, gjerne en scene som viser hvaslags spesiell person Elling er.

Lenke til kommentar

RTFM på sitt aller beste

Artikkel

http://itavisen.no/811072/vil-stoppe-mp3-filer-i-tollen

Kommentar

Nå går det riktig vei. Med dommen mot TPB og nå dette så føler jeg at vesten omsider begynner å ta dette problemet på alvor.

Jeg ønsker velkommen flere tiltak for å stoppe piratkopiering! Vi i FrP jobber daglig for å finne på nye måter å stoppe piratkopering på.

Stem FrP ved neste valg så skal vi redusere piratvirksomheten i Norge. Den vil nok aldri forsvinne, men om 0,5-1% driver med piratkopering har vi oppnådd mye.

-------------------------

Det som vi ser her er at idioten faktisk støtter at tollerene får lov til å ransake PCen din for piratkopiert vare.

Nuff said.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...