Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan går det med hjemmesiden Gormers? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Playstation reklamer: Wat Skjul Finnes mange fler... nøtte: fristen er mandag, så jeg har bare øvd til prøve i morra i dag^^ Endret 21. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Eller vi kan prate om RTFM på Itavisen.no? RTFM? Vi kan jo snakke om historie! yay! Får ikke sove. Hvorfor så lite aktivitet? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gått meg vill på youtube! Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Seriøst? Ingen som har hørt om RTFM? Norges kanskje største forumtroll? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvilken type historie vil du snakke om da? Første verdenskrig? Andre verdenskrig?osv... eller bare hva som helst? Jeg satt forresten en dag å leste en bok om fjell festning under andre verdenskrig og ble overrasket over mye om lokalhistorien de unnlot å lære oss om på skolen. Det er egentlig ganske viktig å vite historien til område rundt seg, pluss at det er jo faktisk ganske intressant stoff. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Andre verdenskrig er jo ganske interesant da, og sant som du sier så er det overraskende at vi ikke lærer litt mer om lokalområdets fortid. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Finner faktisk ikke noen slags streaming eller en måte å se litt av Elling-filmene på... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Den mulige 3. verdenskrig? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Seriøst? Ingen som har hørt om RTFM? Norges kanskje største forumtroll? Nein. Men det høres bedre ut en historie. Den mulige 3. verdenskrig? My ass. Ikke skrem meg. Finner faktisk ikke noen slags streaming eller en måte å se litt av Elling-filmene på... Amerikansk proxy > youtube.com > shows Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det er veldig liten sjanse for å finne Elling (gratis) på nettet, så det enkleste ville vært å enten kjøpe dem elle stikke innom det lokale biblioteket. Ellers så kan det være de har noen klipp liggende på youtube ... Endret 21. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Dyr er den nokk heller ikke. Edit: Jeg søkte på TPB og fant masse. Endret 21. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 WTF?! Nord-Korea har invadert Sør-Korea. www.dagbladet.no/nyheter/Nord-Korea&=h5762 www.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=62781 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 No results for "elling" available in Shows Det er veldig liten sjanse for å finne Elling (gratis) på nettet, så det enkleste ville vært å enten kjøpe dem elle stikke innom det lokale biblioteket. Ellers så kan det være de har noen klipp liggende på youtube ... Har tenkt å kjøpe en av dem, ja. Problemet er bare hvilken. Skal vise en scene fra en Elling-film i et norskforedrag, gjerne en scene som viser hvaslags spesiell person Elling er. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 RTFM på sitt aller beste Artikkel http://itavisen.no/811072/vil-stoppe-mp3-filer-i-tollen Kommentar Nå går det riktig vei. Med dommen mot TPB og nå dette så føler jeg at vesten omsider begynner å ta dette problemet på alvor. Jeg ønsker velkommen flere tiltak for å stoppe piratkopiering! Vi i FrP jobber daglig for å finne på nye måter å stoppe piratkopering på. Stem FrP ved neste valg så skal vi redusere piratvirksomheten i Norge. Den vil nok aldri forsvinne, men om 0,5-1% driver med piratkopering har vi oppnådd mye. ------------------------- Det som vi ser her er at idioten faktisk støtter at tollerene får lov til å ransake PCen din for piratkopiert vare. Nuff said. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 WTF?! Nord-Korea har invadert Sør-Korea. www.dagbladet.no/nyheter/Nord-Korea&=h5762 www.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=62781 Din jævla kødd Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 WTF?! Nord-Korea har invadert Sør-Korea. www.dagbladet.no/nyheter/Nord-Korea&=h5762 www.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=62781 Eh... sidene finnes ikke..? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fordi det var prank? Hadde vært en ganske så god braknyhet det der Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 http://open.spotify.com/track/0yjEOL4g41q4rAqoguFF0s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå