Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 You are a terrible liar ^_^ @ GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ahh. ble litt skuffet nå... Onkelen min er fra wales, men fra den feile siden desverre Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 The Borderlands of Vjargvill is a fledgling, environmentally stunning nation, renowned for its compulsory military service. Its intelligent population of 6 million are fiercely patriotic and enjoy great social equality; they tend to view other, more capitalist countries as somewhat immoral and corrupt. The large government juggles the competing demands of Law & Order, Education, and Social Welfare. The average income tax rate is 25%, but much higher for the wealthy. A small private sector is dominated by the Automobile Manufacturing industry. Voting is voluntary and the woolf is a protected species. Crime -- especially youth-related -- is relatively low, thanks to a well-funded police force. Vjargvill's national animal is the woolf, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the vjero. Vjargvill is ranked 328th in the region and 35,283rd in the world for Largest Public Sector Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ahh. ble litt skuffet nå... Onkelen min er fra wales, men fra den feile siden desverre Ah, ikke meningen å skuffe deg. Men har lyst til å reise dit. Kanskje jeg finner Torchwood. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 The Woolf? Ja? Det er mitt dyr! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) ahh. ble litt skuffet nå... Onkelen min er fra wales, men fra den feile siden desverre Ah, ikke meningen å skuffe deg. Men har lyst til å reise dit. Kanskje jeg finner Torchwood. Det har jeg også, har egentlig veldig lyst å reise rundt på alle de forskjellige locationsene. Særlig DarlegUlvStranden (bare 50min fra Bergen ) Forumtur anyone? Endret 21. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Endelig ferdig med en opprydning i bildemappen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sånn ellers da? Jeg har skrevet om personal values som en forberedelse til heldagsprøve. I tillegg skal vi finne rollefigurer i filmer med personlige verdier. Hittil har jeg Marty Mcfly, Don Corleone, Red fra Shawsank Redemption, James Bond og Gollum. Er det en sterk line-up eller er det en sterk line-up? ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 @Drugis: Aragorn, John Connor og Batman? ^_^ God natt, forumtroll Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har ikke sett Terminator, men Aragorn er en tøffing. Litt klassisk kanskje? Jeg synes at Gollum er mer interessant. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Såååååeh.... Jeg er pratesyk, noen si noe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er pratesyk, noen si noe. God natt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 God natt Lakus nå skal jeg se den nyeste Chuck episoden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Booooring! Hva skal jeg finne på? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Legge deg? eller kansje noen har et fint samtaleemne? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Chuck<3 Ble ikke noe nytt skjermkort på meg i dag! Så da skal jeg kanskje mye mulig kjøpe sykkel i morgen! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prøver og sove litt nå. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vi kan jo snakke om historie! Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Eller vi kan prate om RTFM på Itavisen.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå