Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå står ikke verden til påske! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har skrevet fortelling på skolen og brukte deres navn Mokko, Ehtram og skal bruke Lakus, Atsjonas og noen andre. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har hatt noen forum relaterte drømmer i det siste, men tror ikke jeg kommer til å skrive dem her. Eller kan kansje nevne at senest i morges da vekker klokken ringte og jeg tok opp mobilen for å ta den av, var jeg så trøtt at jeg sikker på at det stod Atsjonas... List dem opp! Hvis du har hatt flere drømmer om forumet må du jo dele med deg. Har en egen tråd for det, faktisk. (anbefaler edderkopp-historien min!) Kan gjøre det neste gang Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan laste opp bilder lengre? Du har brukt opp bilde limiten din? Nope, er ikke over 10% en gang. Merkelig. Kan jeg ha kommet borti noe? Der Vedleggseditoren skal være er det ingenting, og jeg har prøvd både IE og FF. Jaja, tilbake til engelsk tentemane. Fun! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Som dere sikkert vet så er jeg ganske atletisk av meg! Så jeg tok å filmet meg selv her om dagen under en trenings økt! Resultatet ser dere her! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Fail: 1993: Garry Hoy, a Canadian lawyer, fell to his death after he threw himself through the glass wall on the 24th floor of the Toronto-Dominion Centre in order to prove the glass was "unbreakable. 2005: Lee Seung Seop, a 28-year-old South Korean, collapsed of fatigue and died after playing the videogame StarCraft online for almost 50 consecutive hours in an Internet cafe Endret 21. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har skrevet fortelling på skolen og brukte deres navn Mokko, Ehtram og skal bruke Lakus, Atsjonas og noen andre. Glemmer du ikke noen nå? </3 Kan gjøre det neste gang Fine ting! Gleder meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Muahaha. Se første treff: http://www.google.no/search?hl=no&clie...3%B8k&meta= Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har skrevet fortelling på skolen og brukte deres navn Mokko, Ehtram og skal bruke Lakus, Atsjonas og noen andre. Glemmer du ikke noen nå? </3 Hvorfor overser dere alltid meg? <_< Er jeg virkelig så fæl? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sjekk andre treff. http://www.aftenposten.no/english/local/article1021435.ece lolidude, jeg siktet til meg! Kan sikkert drømme om noen loli'er også. Hvis man liker den typen ting. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ble også oversett... Men jeg er jo en legende? Jeg skal være førstevalg på slike ting! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg hater og bli stemplet som den irriterende 13 åringen som bare spammer <_< Gjør dere det? HEH!? Jeg er litt sur idag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har skrevet fortelling på skolen og brukte deres navn Mokko, Ehtram og skal bruke Lakus, Atsjonas og noen andre. Ta med meg også. Er det en engelsk fortelling kan du ta Shampoo MacTavish, er det en norsk kan du bare ta Shampoo. Du må poste fortellingen etterpå! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ble også oversett... Men jeg er jo en legende? Jeg skal være førstevalg på slike ting! Hah, det har jeg ikke tenkt på. Du blir jo oversett like mye som meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 1. Create something 2. Secretify it 3. Secretify it 4. ????? 5. Profit!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Blir nesten aldri oversett jeg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Og jeg har aldri spammet. Men the master of spam, Lakus, blir alltid tatt med. Rart det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå