Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lakus tror han er forum big-shot nå siden han har magiske linker i signaturen. Det vil koste dyrt å lure hemmeligheten ut av ham. Tenk på alle jeg har lært å bruke float-tagger. Jeg viste Lakus det en gang også, håpet han ville lære at man skal dele ting man vet om å få søte signaturer. Der trodde jeg feil. Lakus har nå skaffet seg all informasjon fra andre godhjertede mennesker, som han nekter å dele med noen. Du stopper informasjonsstrømmen på forumet og Internett generelt, Lakus. Dette vil slå tilbake på deg selv en dag. Tenk hvis du trenger hjelp til noe annet? Nå er det ingen som vil bistå deg. Jeg er da ikke svak. Du er barnslig som ikke ser fordelene med å være hyggelig å hjelpe folk. Du kommer til å bli dårlig likt og en einstøing på forumet. Så skal vi se hvem som er svake etterhvert; jeg som er hyggelig og hjelper alle med BBcode, eller du som råtner på rot fordi du ikke vil dele, drøfte og utveksle erfaringer med andre forumbrukere. Du vil dø som en grinebiter som ikke kommer til å nyte noe respekt så lenge du lever. Ene og alene fordi du er sær og ikke innser at sann suksess oppnås ved å dele erfaringer, ikke ved å bure seg selv inne med dem. Hva kommer du til å oppnå? Alle vil bli irriterte på deg fordi du ikke har streker under linkene dine, noe som fører til at populariteten din på forumet synker drastisk. Til slutt ender vi opp med at ingen bryr seg om deg, og alle har gitt opp å få deg til å fortelle hemmeligheten. Ingen gidder å snakke med deg, og ingen kommer noensinne til å hjelpe deg med noe. Du innser at du har gjort en feil, og angrer bittert. Likevel, det er for sent å endre det. På grunn av din egoisme vil ingen nå høre hemmligheten, og ingen beundrer deg for strekløse linker lenger. Hva sitter du igjen med da? Apple? Var det alt du klarte å stotre frem? Apple har basert mye av suksessen sin på markedsføring og et felleskapsprinsipp. Du befinner deg i andre enden av skalaen. Jeg reklamerer for signaturen min til tusen as we speak, og du er mitt redskap. Markedsføringen er dermed i boks. Felleskapsprinsippet er nå i gang. Du har ingenting å reklamere for. Det eneste du reklamerer for er din egen gravstein påskrevet. Du har ingen tjenester å tilby, det du gjør er å male deg inn i et hjørne fordi ingen vil like deg til slutt. Du burde gi opp hemmeligheten, ellers får du smake felleskapets søte hevn. Edit: Uansett hva du sier drugiS så kommer jeg alltid til å like Lakus! Vi får se hva du sier når Lakus ikke vil hjelpe deg med et problem du har fordi han synes det er kult å holde all informasjonen for seg selv. Jeg liker Lakus jeg også, derfor er det vondt å se på at han tar så fundamentalt feil som han gjør, og ikke innser at det som er til felleskapets beste er til hans eget beste. Når dere forstår dette, kommer jeg tilbake. Until then: So long! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Yay! Jeg er helten til Laland! Er vel mer "Vaenas er helten min han også!" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ser på en film med Pierce Brosnan på Viasat 4... Hva handler den om? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tralllalllala, jeg går å tar meg en røyk jeg Noen som forresten vet noe om noen planer om Star Wars på Blu-Ray? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lakus, these are not the editions you are looking fore. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 1408 i postcount Edit: HCG, hva skal du bytte farge på? En PS3 og en bil. Seperate bilder selfølgelig Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har ikke hørt noe om at dem skal lansere stjernekrigen på blå-stråle. Så spørsmålet er hvordan skal drugiS vite når han skal komme tilbake? Ellers så er jeg ganske så blank på filmen din Lolidude! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ser ut som Pierce Brosnan er visst en slags buissniss mann og noen raner en maleri utstilling. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Endelig! Dette har jeg ventet på! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 drugiS har selvsagt rett. Kom tilbake nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 http://www.88by31.com/flashman/thepeoplesmario.swf Skal se den første DW episoden før jeg tar kvelden da Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Laland, leste du att jeg drømte om deg? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei Laland da venter jeg heller på stalin vs martians! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Laland, leste du att jeg drømte om deg? wat Uhh.. utdyp gjerne, eller link til tidligere innlegg. :-/ Edit: Nøtte, se Mario-videoen det er linket til. Det er Stalin. Se på HCG. Det er en martian. Mario VS HCG=Stalin VS Martian. Endret 21. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lolidude: ER det så spesielt? Jeg drømmer om Laland hele tiden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tnåh, jeg drømmer om dere natten lang, alle sammen! Får mareritt av tanken på anarki, men slik vi har det nå med en selvmordsbomber nå og da (spamboter) er det herlig. <3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) http://www.88by31.com/flashman/thepeoplesmario.swf Skal se den første DW episoden før jeg tar kvelden da Da må jeg bare få si at den første episoden ikke er noe særlig bra, men ikke gi opp av den grunn Må bare quote meg selv fra tidligere: Det var etter tredje episoden serien virkelig slo ann hos meg.Jeg synest begge de to første episodene er ganske dårlig, men som nevn dette forandrer seg etter tredje. Kansje dette har med å gjøre at jeg ikke er noe spesiell fan av Russel T Davies sine episoder (selv om han har noen gode inni mellom). Mine favoritt episoder er forsovidt skrevet av Steven Moffat, men jeg husker ikke helt hvem som skrev nr. 3 (tror ikke det var noen av dem). men gi iallefall serien en sjanse, slik at du får oppleve David Tennant i rollen som doctoren, for selv om Christoffer eccleston er god i rollen, er DT mye bedre Endret 21. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå