Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg reklamerer for signaturen min til tusen as we speak, og du er mitt redskap. Markedsføringen er dermed i boks. Felleskapsprinsippet er nå i gang.

Du har ingenting å reklamere for. Det eneste du reklamerer for er din egen gravstein påskrevet. Du har ingen tjenester å tilby, det du gjør er å male deg inn i et hjørne fordi ingen vil like deg til slutt. Du burde gi opp hemmeligheten, ellers får du smake felleskapets søte hevn.

Lenke til kommentar
Hvordan bytter jeg farge på noe i Photoshop? Link?

Var ikke du en slik hardcore data ingeniør her i går da?

Edit: Uansett hva du sier drugiS så kommer jeg alltid til å like Lakus!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Vi får se hva du sier når Lakus ikke vil hjelpe deg med et problem du har fordi han synes det er kult å holde all informasjonen for seg selv.

Jeg liker Lakus jeg også, derfor er det vondt å se på at han tar så fundamentalt feil som han gjør, og ikke innser at det som er til felleskapets beste er til hans eget beste.

Lenke til kommentar
Jeg reklamerer for signaturen min til tusen as we speak, og du er mitt redskap. Markedsføringen er dermed i boks. Felleskapsprinsippet er nå i gang.
Du har ingenting å reklamere for. Det eneste du reklamerer for er din egen gravstein påskrevet. Du har ingen tjenester å tilby, det du gjør er å male deg inn i et hjørne fordi ingen vil like deg til slutt. Du burde gi opp hemmeligheten, ellers får du smake felleskapets søte hevn.

"Oh, no, my young Jedi. You will find that it is you who are mistaken ... about a great...many...things."

"Everything is going according to my plan"

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg?

Jeg tror kanskje jeg har blitt bannet fra GR siden jeg ikke klarer å komme inn. Kan noen bare søke opp navnet mitt der og komme til "krypinnet mitt?" Hvis det står at "det er ingen som heter iharal3" er jeg bannet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...